رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و امام جمعه دماوند گفت: مرحوم حبیب‏ الله عسگر اولادی پیر مبارزه علیه دشمنان اسلام و انقلاب یکی از عناصر پشتیبان روحانیت بود.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: وی درباره چگونگی شناخت خود از امام راحل(ره) می‏ گفت که "ما که جوان بودیم، آیت‏الله حق‏شناس امام راحل(ره) را به ما شناساند".

وی ادامه داد: آیت‏ الله حق‏شناس از جمله یاران برجسته امام راحل(ره) در مسیر مبارزات علیه رژیم طاغوت شمرده می‏شود.

علاءالدینی اضافه کرد: مراسم بزرگداشت حاج حبیب ‏الله عسگراولادی سه ‏شنبه در شهر زادگاه آن مرحوم و حسینیه "محله قاضی" دماوند از ساعت 10 تا 12 برگزار می‏شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و امام جمعه دماوند تصریح کرد: حاج حبیب‏ الله نقش بارز و تعیین کننده‏ای در وحدت و انسجام داخلی داشت و همواره نظرات خود را با منویات رهبر فرزانه انقلاب منطبق می‏ ساخت.

وی ادامه داد: مردمان سرزمین دارالمؤمنین دماوند تا همیشه تاریخ به خدمات بی‏شمار این فرزند پاک دماوند و مایه فخر ایران به اسلام و انقلاب افتخار خواهند کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، مراسم بزرگداشت آن حبیب انقلاب و رهبری به عنوان مطالبه‏ای بحق از سوی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه دماوند مطرح و به همت خانواده آن مرد بزرگ و همچنین با فراخوان ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان برگزار می‏ شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و امام جمعه دماوند افزود: در آن روز، مردم انقلابی دماوند بویژه نسل جوان می‏توانند دین خود را به یار همیشه همراه امام راحل(ره) و بازوی توانای رهبر معظم انقلاب ادا کرده و در مسیر شناخت او و دیگر همرزمانش گام بردارند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.