فدراسیون بسکتبال با اعلام رسمی برنامه هفته دوم سوپرلیگ از حل شدن مشکل ورودی تیم ذوب آهن و تکمیل مدارک این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ سایت فدراسیون بسکتبال با اعلام برنامه هفته دوم لیگ از قطعی شدن حضور ذوب آهن در سوپرلیگ خبر داد و نوشت: "حضور تیم ذوب آهن با ارائه کامل مدارک خود در لیگ برتر قطعی شده است و شرکت تیم فولاد ماهان نیز منوط به ارائه کامل مدارک تا قبل از شروع هفته دوم مسابقات می باشد."
 
هر دو تیم اصفهانی در هفته دوم لیگ با تیم های تهرانی بازی دارند و با این شرایط تنها برگزاری دیدار تیمهای نیروی زمینی با فولاد ماهان قطعی نیست.

علاوه بر تیمهای اصفهانی، دو تیم افرا خلیج فارس و پتروشیمی بندرامام به خاطر لغو دیدارهای هفته اول آنها مقابل ذوب آهن و فولاد ماهان هنوز در لیگ بازی نکرده اند و در هفته دوم اولین دیدارهای خود را برگزار می کنند.

پتروشیمی در پایان هفته به تهران می آید

در حالی که شنیده می شد تیم پتروشیمی اوایل هفته جاری به تهران سفر کرده و در نهایت از طریق تهران راهی زنجان می شود، مرمزی زاده سرپرست پتروشیمی تاکید کرد:‌ بازیکنان ما برای روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل هستند و روز جمعه به تهران می آییم. بعد از یک روز تمرین در تهران هم راهی زنجان می شویم. 

سرپرست پتروشیمی همچنین بحث جذب بازیکن پست 5 خارجی را هم رده کرده و گفت: فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن جدید برای تیم نداریم و شاید در آینده چنین تصمیمی بگیریم.

دانشگاه آزاد منتظر پیشنهاد افرا

صالح فروتن، وحید دلیرزهان و میثم میرزایی سه بازیکن تیم دانشگاه آزاد در هفته اول لیگ از روی سکوها دیدار تیمشان مقابل نیروی زمینی را تماشا کردند. 

عامری سرپرست تیم در مورد بحث سربازی میثم میرزایی توضیح می دهد: مشکل میرزایی سربازی نبود. این بازیکن به خاطر درد زانو در هفته اول روی نیمکت تیم نبود.

اما صالح فروتن و وحید دلیرزهان هنوز هم منتظر دریافت رضایتنامه از دانشگاه آزاد هستند. عامری در مورد این بازیکن می گوید: رضایتنامه این دو بازیکن را صادر نکردیم اما با توجه به درخواستی که باشگاه افرا برای جذب این دو بازیکن داشت، با این باشگاه مکاتبه کردیم که هنوز پاسخی نداده و اقدامی در مورد دو بازیکن فصل قبل ما نکرده اند.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکید می کند که این تیم تهرانی فروتن و دلیرزهان را برای فصل جدید لیگ هم در نظر داشت اما هر دو بازیکن از دو ماه قبل که تمرینات رسمی تیم شروع شد حاضر به شرکت در تمرینات دانشگاه آزاد نشده و همراه با افرا تمرین کردند.  

برچسب ها: اخبار ، کوتاه ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار