مستند تلويزيوني "حاشيه اي كوتاه بر يك متن بلند" به كارگرداني و تهيه كنندگي وحيد چاووش به مناسبت عاشوراي حسيني از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، تهبه‌كننده مستند تلويزيوني «حاشيه اي كوتاه بر يك متن بلند» گفت: اين مستند تلويزيوني در 70 دقيقه توليد شده و در چهار اپيزود به توصيف علاقه انسان ها  به سيد الشهدا مي پردازد .افرادي كه به عشق حسين (ع) با پاي پياده رهسپار حرم سيد الشهدا (ع) شده‌اند .

اين تهيه‌كننده گفت: اپيزود نخست اين فيلم به روايت علاقه و ايمان قلبي يك فيزيكدان مسيحي به امام حسين (ع) از زبان خودش و نگاه متفاوت اين استاد دانشگاه به اربعين مي‌پردازد.

وي افزود: اپيزود دوم شرح عشق حسيني از زاويه ديد صابئين عراق يعني پيروان حضرت يحيي(ع) است، در اين اپيزود يكي از مشايخ عراقي صابئين درباره امام حسين( ع) صحبت مي‌كند، او كار و زندگي خود را رها كرده و در ايام محرم به خدمتگزاري زوار اين بزرگوار مشغول است.

به گفته اين تهيه كننده اپيزود سوم اين مستند به مليت‌هاي  مختلف چيني، اروپايي، آفريقايي، اندونزيايي و .. مربوط مي‌شود كه براي زيارت حضرت سيد الشهدا (ع) سختي سفر را به جان خريده‌اند. اپيزود چهارم نيز به كربلا و اتفاقاتي كه براي زوار مي افتد اختصاص داده شده است.

چاووش افزود: اين فيلم مستند 24 آبان ساعت 16 از تلويزيون پخش مي‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: کربلا ، شبکه ، دو سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار