وزير گردشگري مصر از خودداري دولت محمد مرسي رئيس جمهور بركنار شده اين كشور از برخورد با عاملان حمله به منزل رئيس دفتر حافظ منافع ايران در قاهره خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از اليوم السابع:"هشام زعزوع" وزير گردشگري مصر در همايشي با عنوان "گردشگري مصر به كدامين سو مي رود" اظهار داشت:در دوران وزارت من در دولت سابق،رياست جمهوري خواستار بررسي فرصت گردشگري ايراني در مصر شد.

وي در ادامه با بيان اينكه گردشگر ايراني بالاترين سطح خرج كردن در مصر كه ميزان آن روزانه به 258 دلار مي‌رسد را داراست گفت:كاركنان شهر "اسوان" خواستار افزايش تعداد گردشگران ايراني در اين شهر شده وآنها را گردشگر فرهنگي و نه گردشگر ديني برشمردند.

وزير گردشگري مصر همچنين با بيان اينكه در دولت سابق از حادثه اي كه براي مسئول حافظ منافع ايران در قاهره رخ دارد وهمچنين تهديد گردشگران ايراني از سوي سلفي ها به دولت و به ويژه "عصام الحداد" شكايت كردم و وي وعده برخورد با اين افراد را داد افزود:با اين وجود "الحداد" از اين كار خودداري كرد.

وي همچنين تاكيد كرد:گردشگران ايراني براي مصر بسيار بسيار سودآور هستند اما هم اكنون به دلايل امنيتي سفر گردشگران به مصر متوقف شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هشام ، زعزوع ، ایران ، مصر ، گردشگران ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار