امام جمعه موقت رودهن گفت: : تخریب کنندگان جایگاه ائمه اطهار(ع)در دل ملت های اسلامی به ویژه شیعیان روایات عجیب و غریبی رامطرح کرده اند و در راستای اهداف شوم خود قدم بر می دارند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:قلب انسان باید جایگاه ایمان به خداوند متعال باشد امام حسین (ع) در کربلا خطاب به لشگر یزد فرمودندک"وای به حال شما من می خواهم شما را نصیحت کنم "ولی آن مردم شروع به کف زدن کردند و سرور و سالار شهیدان در ادامه فرمودند"شکم های شما از مال حرام پر شده و قلب های شما مهر خورده است".

وی در ادامه این مطلب با اشاره به عوامل استجابت دعابه ویژه در مام محرم تصریح کرد :استجابت دعا در هر زمان به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به عواملی مانند کسب روزی حلال و جلوگیری از رانت خواری و رشوه وپاک کردن اعضاو جواره از گناه بستگی دارد.

امام جمعه موقت رودهن با تاکید بر اهداف شوم تخریب کنندگان جایگاه ائمه اطهار(ع)اضافه کرد: تخریب کنندگان جایگاه ائمه اطهار(ع)در دل ملت های اسلامی به ویژه شیعیان روایات عجیب و غریبی رامطرح کرده اند و در راستای اهداف شوم خود قدم بر می دارند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار در خاتمه اظهارداشت :در مراسم سوگواری امام حسین (ع) در کنارعزاداری و گریستن در مدح مصیبت اولاد پیامبر گرامی اسلام باید دلایل قیام سرور و سالار شهیدان مورد بررسی قرار بگیرد وبدانیم برای چه ایشان قیام کردند از جمله این موارد بسیار ارزشمند می توان به این جمله اشاره کرد که امام حسین (ع) برای حقیقت دین شهید شد. ش ك


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.