قم/ پنجم لغایت هشتم آذر ماه؛

برگزاری دومين نمايشگاه صنعت موبایل و سیستمهای حفاظتی و امنیتی در قم

دومين نمايشگاه صنعت موبایل،تبلت،دوربین،سیستمهای حفاظتی و امنیتی استان قم از پنجم لغایت هشتم آذر ماه به همت شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند در محل دائمی نمایشگاههای قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مجتبی علیشاهی با اعلام این مطلب اظهارداشت: این نمایشگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین و علاقمندان به دنیای فناوری و دیجیتال و آخرین گجت‌های تولید شده در دنیا، و نیز ارتقاء سطح دانش و اطلاعات عموم مردم و خانواده‌ها، نسبت به محصولات یاد شده و نیز در راستای افزایش سطح مناسبات تجاری در این بخش برگزار می‌گردد.
وی با اشاره به ظرفیت های قم در حوزه فناوری و صنایع مرتبط با حوزه itبیان داشت: قم در این زمینه دارای ظرفیت های بسیاری است و طی سالهای اخیر شاهد تحولات و رشد بسیاری در این زمینه بودیم.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاهها یکی از بهترین راهها برای معرفی این ظرفیت است گفت: امسال در صدد هستیم تا دومين نمايشگاه صنعت موبایل،تبلت،دوربین،سیستمهای حفاظتی و امنیتی را در قم به نحو مطلوب برگزار نمائیم.
دومين نمايشگاه صنعت موبایل،تبلت،دوربین،سیستمهای حفاظتی و امنیتی استان قم از پنجم تا هشتم آذرماه به همت شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي استان قم برگزار خواهد شد و ساعت بازدید آن نیز از ساعت 10 لغایت 21 می باشد./س
برچسب ها: قم ، سیستم امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.