مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه گفت: شخصی که در شرایط ابطحی نیست حق اظهارنظر در مورد وی را ندارد و ابطحی از نام و سابقه‌اش برای ساختن تیم شهرداری ساوه چشم پوشی کرده است.

حامد تسبیحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان شهرداری ساوه روز گذشته با پیروزی برابر تیم قدرتمند هلال احمر تبریز آبروداری کردند و به خودشان، هیئت مدیره و کادر فنی شخصیتی که استحقاقش را داشت،‌ دادند. البته در این میان نباید تشکر از شهردار و شورایاران را نادیده گرفت زیرا در زمانیکه به سبب نتایج ضعیف افراد مختلفی معترض به مجموعه بودند، با توجه به شخصیت محترم خود عکس العمل نشان ندادند تا تیم به روزهای خوب برسد، اطمینان آنها به تیم و تلاش‌های ما با ارزش بود و باعث دلگرمي‌مان شد. البته نباید فراموش کرد جوانگرایی و بومی گرایی برای هر تیمی که این راه را در پیش می گیرد، عواقبی دارد و تیم شهرداری ساوه نیز تاوان هدف خود را در هفته‌های گذشته داد. اما از این پس با استحکام و انگیزه بیشتری در مقابل رقبا قرار می گیریم تا به اهداف خود دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه افزود: نتایج کسب شده نشانگر آن است که شهرداری ساوه در برابر تیم های قدرتمند لیگ عملکرد مطلوبی داشته و توانایی خود را به رخ رقبا کشیده اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد و تیم ساوه در برابر حریفانی که شاید از نظر توانایی با هم برابر باشند، نتایج راضی کننده ای کسب نکرد اما با شرایط موجود در باشگاه وضعیت نامناسبی نداریم و کسی که در شرایط قرار نگرفته حق اظهار نظر ندارد. در صورتیکه مانند سال گذشته از 10 بازیکن مؤثر غیر بومی بهره می بردیم و جوانان و بومی ها را فقط برای نمایش روی نیمکت می‌نشاندیم بدون اینکه کوچکترین توجهی به آنها داشته باشیم، اجازه اعتراض به تجربه‌های کسب شده را داشتیم اما امسال برنامه های متفاوتی تنظیم کردیم.

تسبیحی در ادامه بیان داشت: از زمانی که زمزمه‌های حضور ابطحی در باشگاه طنین انداز شد طی مذاکرات با این مربی برنامه‌ها بر حسب جوانگرایی و بومی گرایی تنظیم شد و با توجه به وضعیت نتایج ضعیف هفته‌های نخست تمایل پیش بینی بود. ابطحی مربی تازه وارد به لیگ فوتسال نیست و کارنامه کاری‌اش بر همه روشن است اگر شاهد توانایی و استعداد در تیمی نباشد هدایت آن را بر عهده نمی‌گیرد اما وی با تعداد مهره‌های در دست قول پیروی از برنامه ها و کسب بهترین نتایج را داد از ابتدا آگاه بودیم راه سختی در پیش است و قول حمایت دادیم پس حالا برای قرار نگرفتن در تنگنا، روی برگرداندن از این مربی ناجوانمردی است. ابطحی تمام نام و اعتبار خود را برای شهر ساوه گذاشته و تلاش خود را به کار می گیرد تا به جایگاه مناسبی دست یابیم به همین دلیل همیشه همراهش خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: اگر تنها نام و آوازه برایش ارزش داشت 2 بازیکن تأثیرگذار غیر بومی جذب می کند که در این صورت در صدر جای گیرد اما به دلیل وفای به عهد اعتراضات را به جان خریده تا فوتسال ساوه را از پایه بسازد.
 
پايان متن/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار