معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری نماز ظهر عاشورا در محلات این منطقه خبر داد.

 
نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با ماه محرم و روز عاشورا مراسم باشکوه نماز ظهر عاشورا درمحلات، مساجد، حسینیه، تکایا، هیات های مذهبی منطقه 18 برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور آشنایی شهروندان هدف قیام امام حسین(ع) و محور قیام عاشورا در امر واجب نماز و امر به معروف و نهی از منکر در میدان نبرد با سپاه دشمن اجرا می شود.
 
نامداری با اشاره به نحوه اجرایی این طرح گفت: نماز ظهر عاشورا با حضور ائمه جماعت عده کثیری از شهروندان در مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات های مذهبی برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 در ماه محرم گفت: قرائت زیارت عاشورا همزمان با آغاز ماه محرم به ویژه عصر عاشورا در مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات های خیمه های عاشورایی و گلزار شهدای یافت آباد از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 است.
 
نامداری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18  افزود: برپایی خیمه های معرفت با حضور کارشناسان مذهبی و فرهنگی برای پاسخ به سوالات شرعی و مذهبی شهروندان، ارائه مشاورهای خانوار، ازدواج مذهبی، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح محلات، میادین و معابر اصلی منطقه 18 از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه است.
انتهای پیام /
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار