سکانس‌های مربوط به کشور سوریه به دلیل جنگ در آن کشور در داخل ایران فیلمبرداری شد.

کوروش زارعی بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در فیلم سینمایی "رستاخیز " نقش " اشعر بن اشعث" یکی از مشاوران" عبیدالله بن زیاد" را ایفا می‌کنیم که به نوعی کینه ی عمیقی نسبت به " امام علی (ع)" و " امام حسین(ع)" دارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت این واقعه و وسواس و حساسیت "احمدرضا درویش"  در کارگردانی آن این پروژه زمان زیادی برد برای مثال یک سکانس کوتاه در کرمان به دلیل حساسیت‌ها و وسواس‌های کارگردان فیلمبرداری آن به مدت 2 روز طول کشید.

زارعی عنوان کرد: با توجه به روایت واقعه کربلا در "رستاخیز" به نوعی این فیلم جهانی است و باید با حساسیت بیشتری ساخته می شد و به نوعی بیانگر این موضوع است که مسلمان‌ها تروریسم نیستند.

وی ادامه داد: من در این فیلم با "طلحت حصری" و "جواد الشکرچی" 2 تن از بازیگران مطرح جهان عرب بازی مشترک داشتم به طوری که آن ها دیالوگ‌های خود را به زبان عربی بیان می‌کردند .

زارعی تصریح کرد: به طور کلی من به مدت 11 ماه در اصفهان ،‌ کرمان و شاهرود فیلمبرداری داشتم و 25 روز بعد از اتمام نقش من در این پروژه کار "رستاخیز" نیز به پایان رسید.

وی بیان کرد: با توجه به محتوای این فیلم باید بخشی از آن در سوریه فیلمبرداری می‌شد اما به دلیل جنگ‌های این کشور آن سکانس ها نیز در داخل ایران گرفته شد.

این بازیگر بیان کرد: با توجه به حساسیت این پروژه و فشار زیاد آن بر کارگردان به شخصه نگران سلامتی " احمدرضا درویش" بودم زیرا در طول شبانه روز تنها 4ساعت می‌خوابید.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم ضمن برخورداری از یک فضای احساسی مخاطبان را به تفکر وا می‌دارد و به اکران آن در دامن و خارج خوشبین هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.