"بابک حمیدیان" از یک حادثه تا بازی در نقشی که هیچ‌کس آن را نمی‌پذیرفت

"بابک حمیدیان" در یک فیلم سینمایی دچار حادثه‌ای شد اما روحیه‌‌ی گریزان از حاشیه‌اش مانع از رسانه‌ای شدن این اتفاق به صورت گسترده شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛‌ "بابک حمیدیان" به دلیل روحیه گریزان از حاشیه‌اش اجازه نداد اتفاقی که سرصحنه فیلم سینمایی "برف" (مهدی رحمانی) برای او پیش آمده بود رسانه‌ای شود.

فقط خبرهایی درباره بستری شدنش منتشر شد و برخی تصور کردند این وضعیت به  نمایش "ویتسک" (رضا ثروتی) مربوط بوده است خودم هم شنیدم ربطی به ویتسک نداشت سر صحنه برف از درخت افتادم و مچ پایم از چند ناحیه و سه مهره کمرم شکست این حادثه اواخر سال گذشته روی داد و حمیدیان اردیبهشت سال بعد در حالی که هنوز پانسمان روی پا و کمرش بود در نمایش خانه سربی (علی نرگس نژاد) بازی کرد برخی تماشاگران فکر می کردند حالتی که دارم به دلیل نقش است ولی علت اصلی اش آتل و پانسمان بود. این شروع فعالیت‌های هنری امسال بابک حمیدیان بود پس از آن به سریال گذر از رنج‌ها (فریدون حسن‌پور) پیوست که هنوز بازی‌اش در آن ادامه دارد و او در این فاصله در با دیگران اولین فیلم بلند ناصر ضمیری هم بازی کرد در کنار هنگامه قاضیانی، حسین محجوب، لیلا زارع و حمیدرضا آذرنگ در این فیلم بازی کردم که تجربه خوبی بود. او این روزها نقش اصلی پنجاه قدم آخر (کیومرث پوراحمد) را بازی کرد و به این ترتیب در جشنواره سی و دوم دو فیلم جنگی با دو کارگردان شاخص خواهد داشت چ (ابراهیم حاتمی کیا) و پنجاه قدم آخر این ها تنها فعالیت‌های سینمایی حمیدیان نیست و او امیدوار است روز رستاخیز (احمدرضا درویش) هم به جشنواره برسد در این فیلم دو نقش ابن زیاد و یزد را بازی کرده ام فیلم عجیبی شده و امیدوارم در جشنواره نمایش داده شود.

بابک حمیدیان فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" را روی پرده دارد که نقشش بسیار متفاوت است و او پس از خودداری تعدای از بازیگران، بازی در آن را پذیرفته بود فکر می‌کنم چنین تصمیم‌هایی حاصل یک نوع جنون است البته جنون خوش خیم من ادوارد نورتن را خیلی دوست دارم که جایی گفته بود برای پذیرش نقش‌هایی که دیگران رد می‌کنند کمین کرده است. در هیس... چنین اتفاقی افتاد. به نظرم دوران این تصور که مردم نقش منفی را دوست ندارند و با بازیگران این نقش‌ها برخورد بدی دارند سرآمده است من در مشهد پدر و مادرهایی را دیدم که از من برای بازی در آن نقش تشکر می‌کردند بغض می‌کردند و می گفتند چه قدر خوب شد که این هشدار را در فیلم مطرح کردید خانم درخشنده یک آسیب مهم اجتماعی را مطرح کرده و من هم در این مسیر با او همراه شدم خیلی هم از بابت آن تصمیم خوشحالم.


منبع : ماهنامه فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار