یک مدرس فدراسیون فوتبال گفت: از رای عدم اعتماد مجلس به سجادی شوکه شدم به این دلیل که جامعه ورزشی برای پذیرش سجادی متفق القول بودند.

 نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: تخصص،تعهد ،توانایی، سابقه و دانش ورزشی سجادی کاملا برای جامعه روشن بود و استقبال از وی به لحاظ اشراف این چهره ی ورزشی نسبت به مسابل وزش کشور بود.
کارشناس برنامه 90 با بیان اینکه نمی دانم چرا نمایندگان مجلس ناباورانه به سجادی رای ندادند افزود: مدیریت کسی می تواند برای ورزش موثر باشد که خود از جامعه ورزش و برمسایل ورزشی کاملا اشراف داشته باشد.
رییس کمیته داوران گچساران تصریح کرد: سجادی درحالی موفق یه کسب رای ازمجلس نشد که دارای پیشینه خوب در جامعه است و در بین جامعه ورزشی از مقبولیت خوبی برخوردارند.
مدرس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تاخیر در بلاتکلیفی سازمان ورزش پیامدهای ناگواری را برای این بخش داشته و دارد گفت: مجلس باید بیش از پیش به حل مشکلات ورزش کمک کند.
رودنیل بیان کرد: در شرایطی که ساماندهی ورزش کشور نیازمند شتاب بخشی بود، تاخیر در بلاتکیلفی این بخش چالشی از مدیریت جامعه بر دامنه مشکلات آن می افزاید./س
برچسب ها: رای ، اعتماد ، مجلس ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.