نزدیک به 80 مامور ویژه استعدادیابی لیگ بسکتبال NBA بازی ویگینز، پارکر و رندل سه بازیکن با استعداد NCAA را در جریان بازی‌های "چمپیونز کلاسیک" زیر نظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ لیگ کالج‌های آمریکا به زودی شروع می شود و بازیکنان خوبی برای تماشا در فصل جدید این لیگ هستند که از حالا با توجه به این بازیکنان پیش بینی می شود درفت (یارکشی)‌ سال آینده NBA به یکی از بهترین سالهای چند دهه اخیر تبدیل شود.

اندرو ویگینز درتیم کانزاس، جباری پارکر در دوک و جولیوس رندل در کنتاکی از همین حالا هم توجه بیشتر تیمهای لیگ NBA را به خود جلب کرده اند.

جالب اینجا است که نزدیک به 80 استعداد یاب NBA  برای تماشای کار این بازیکنان در مسابقات چمپیونز کلاسیک مامور شدند در حالی که لیگ حرفه ای تنها 30 تیم دارد.

البته با تمام تبلیغاتی که روی اندرو ویگینز می شود نظر برخی از استعدادیابها خلاف تمام انتظارات است و یکی از آنها می گوید: ویگینز ورزشکار فوق العاده ای است  اما به هیچ وجه امکان ندارد که نفر اول یارکشی باشد. شاید این بازیکن چند شوت خاص داشته باشد اما بازی وی بسیار مستقیم است و به هیچ وجه توانایی بازیسازی ندارد. با این اوصاف این بازیکن نفر سوم یا چهارم یارکشی خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هشتاد ، مامور ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار