مدیر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12، از پیاده راه سازی محدوده‌ی میدان ارگ در این منطقه خبر داد.

 محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  اجرای طرح پیاده راه سازی محدوده‌ی میدان ارگ در منطقه 12 در دستور کار اداره بافت تاریخی شهرداری این منطقه قرار دارد.  
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:  این طرح به منظور حفظ میراث فرهنگی، حفظ آثار تاریخی، حفظ هویت و اماکن ملی در دست اجراست. 

محمدی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت:  در این طرح اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12، معاونت فنی و عمران و اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه به صورت مستمر همکاری و مشارکت دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:  بهسازی و کف سازی محدوده‌ی میدان ارگ، اجرای عملیات، عمرانی و ترافیکی معابر اصلی واقع در محدوده‌ی میدان ارگ، آماده سازی محدوده‌ی میدان ارگ به منظور سهولت و تردد شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمدی ادامه داد:  تاکنون بخش عمده و معابر اصلی از جمله خیابان 17 شهریور و باب همایون پیاده راه سازی شده است. 

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 افزود: بهسازی ضلع شمالی خیابان ناصر خسرو، جداره سازی خیابان خیام، مرمت تالار، آیینه خانه سلطان ؟ شجاعی، مرمت و بهسازی سقاخانه‌های تاریخی منطقه 12، مرمت ضلع شرقی خانه کاظمی از اقدامات دیگر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 است.
انتهای پیام/

برچسب ها: پیاده ، میدان ، ارگ ، بافت ، تاریخ ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار