سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم. بازی های هفته گذشته را می توانید از اینجا ببینید.

بازی سارق فراری - آندروید


او یک سارق بین المللی است که که دزدی های بزرگی را از موزه ها و ثروتمندان انجام میدهد و اما در بیشتر ماموریت های سرقتی خود کمی به کمک نیاز دارد تا موانع پیش رویش پشت سر بگذارد و دستگیر نشود شما باید به او کمک کنید تا به این مهم برسد.

دانلود

بازی محبوب کرم ها - جاوا


قطعا با بازی Worms آشنا هستید.این بازی هم در نسخه رایانه و هم در نسخه موبایل بسیار خوش درخشیده است.برای این لحظه یکی دیگر از نسخه های این بازی را برای پلتفرم جاوا آماده کرده ایم.نام بازی Worms Crazy میباشد و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند.روال بازی مانند نسخه های قبلی میباشد. این بازی موبایل که از سری بازی های سرگرم کننده جاوا می باشد برای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است.

دانلود

بازی جنگ ستارگان - ویندوزفون


این بازی توسط شرکت دیزنی برای تلفن های ویندوزفون منتشر شده است و در آن باید به مرحله های مختلف رفته و جنگ هایی را با دشمنان انجام دهید. این بازی دارای گرافیکی بامزه است و شما را به یاد بازی های گذشته خواهد انداخت. این بازی به صورت اورجینال برای شما آماده شده است.

دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۱ دی ۱۳۹۲
خیلی بد بود
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
Aliy
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۱:۲۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام من بازی روبرز رو دانلود کردم ولی فایل APK نداره چند تا فولدر هست داخلش ولی اون فایل رو نداره چی کار باید بکنم
آخرین اخبار