مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار گفت: طی هفت ماه امسال ترانزیت کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار 42 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رضا پناهی در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل فرمانداری بیله‌سوار اظهار داشت: در هفت ماهه امسال 385 هزار و 201 تن کالا با 16 هزار و 646 دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌‌سوار ترانزیت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: عمده کالاهای ترانزیت شده شامل مواد سوختی، گازوئیل، بنزین، نفت، مازوت، مصالح ساختمانی و آب معدنی است.

پناهی در مورد صادرات کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار تصریح کرد: در هفت ماهه امسال 96 هزار و 661 تن کالا با چهار هزار و 243 دستگاه کامیون به کشور همسایه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار گفت: همچنین در این مدت 20 هزار و 574 تن با 505 دستگاه کامیون به این پایانه مرزی وارد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد یافته است.

وی در مورد تردد ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر نیز بیان کرد: در هفت ماهه امسال بیش از 57 هزار و 342 دستگاه ناوگان از این مرز تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پناهی با اعلام این مطلب که پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از فعال‌ترین مرزها در سطح کشور است، گفت: در هفت ماهه امسال تعداد 663 هزار و 925 مسافر از این مرز تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24 درصد رشد یافته است/س.

برچسب ها: بیله ، سوار ، پایانه ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.