نمایش "چشم‌ها"، به کارگردانی بهار محمودزاده، دوشنبه، 27 آبان‌ماه، پذیرای اهالی رسانه و عکاسان خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی گروه، نمایش «چشم‌ها» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی بهار محمودزاده، دوشنبه، 27 آبان‌ماه، ساعت 18:30 برای خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌رود.

"چشم‌ها" در دومین جشنواره تئاتر "شهر"در مردادماه سال جاری حضور داشت و از نمایش های برگزیده این جشنواره بود.

در این نمایش، که اجرای آن تا هفته اول آذرماه ادامه دارد، شیوا ترابی‌، مهدی حنفی‌ و مریم جعفری بازی می‌کنند. برخی از عوامل فنی نمایش «چشم‌ها» عبارت اند از: رامتین محبوبی‌مهر‌، شهرام کاشی‌، فواد بهاری (صحنه‌گردان‌ها)، مهرآسا صمدی و شهرام کاشی (دستیاران کارگردان)، بهنام رحیمی (آهنگساز)، بهزاد جاودان‌فرد (طراح حرکت)، مقدی شامیریان (طراح لباس) و محمد وفایی (عکاس).
«چشم‌ها» روایت مردی است که پس از گذشت هفت سال از جنگ، به همان شهری بازگشته که روزی به عنوان سرباز به آن حمله کرده بود و حالا به دنبال گمشده‌اش می‌گردد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 18:30 به میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی،کوچه شهید محمدآقا، اداره تئاتر، خانه نمایش مراجعه کنند. همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیwww.edareteatr.com  مراجعه کنند و یا با شماره 09386406795 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: نمایش ، خبرنگاران ، عکاسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار