890 دانشجوی شاهد و ایثارگر طي نامه‌اي خطاب به رئيس سازمان انرژي اتمي، ميزباني اين سازمان از دو شهيد گمنام را نشانه ولایتمداري، عزمی راسخ و تعهد الهی برای صیانت از حقوق هسته‌ای ملت از سوي مديران صنعت هسته‌ای کشور عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، 890 دانشجوي شاهد و ايثارگر طي نامه‌اي به علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي از وي به دليل ميزباني سازمان انرژي اتمي از دو شهيد گمنام دفاع مقدس تقدير کردند.

متن نامه به شرح زير است:


جناب آقای دکتر صالحی

ریاست محترم سازمان انرژی اتمی ایران


سلام علیکم؛

 میزبانی سازمان انرژی اتمی از 2 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با فرارسیدن ماه عزای سیدوسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بیانگر آن است که مدیران و کارمندان ولایتمدار صنعت هسته‌ای کشور، عزمی راسخ و تعهدی الهی برای صیانت از حقوق هسته‌ای ملت دارند و در این راه خطیر و پرهیاهو ذره‌ای عقب نشینی نخواهند کرد.

این اقدام انقلابی و ارزشی آنهم در یکی از مراکز حساس کشور نشان داد هجمه‌های پوچ و تهی استکبار نسبت به برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای نه تنها تاثیر بر روند حرکت دانشمندان ما نخواهد گذاشت، بلکه صیانت از دستاوردهای جمهوری اسلامی وظیفه شرعی و اعتقادی ماست و در این راه جان، ناقبل ترین چیزی است که در راه خداوند عرضه خواهد شد.

ما دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور نیز ضمن تشکر از این اقدام ارزشی حمایت همه جانبه خود را از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی اعلام می‌داریم و در همه مراحل در کنار شما خواهیم بود.

اسامي اين 890 دانشجوي شاهد و ايثارگر در باشگاه خبرنگاران موجود است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار