رئيس دانشگاه ملاير از دریافت مجوز 9 مجله علمي ـ تخصصي دردانشگاه ملاير خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ بهمن اماني  در جمع مسئولان روابط عمومي‌ دانشگاه‌هاي منطقه 6 کشور در دانشگاه ملاير به موفقيت‌هاي دانشگاه ملاير اشاره کرد وگفت: دانشگاه ملاير در سال‌هاي اخير به رشد و بالندگي در زمينه‌هاي مختلف رسيده است.
وي موفقيت‌هاي اين دانشگاه را نشانه کارآمدي و بالندگي نظام جمهوري اسلامي ايران در توجه به علم و دانش برشمرد و افزود: دانشگاه ملاير همچنان براي رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر با تمام توان حرکت مي‌کند.
رئيس دانشگاه ملاير از تحصيل 6 هزار دانشجودراين دانشگاه خبرداد واظهار داشت: هم اکنون 67 رشته دانشگاهي درمقاطع مختلف تحصيلي دراين دانشگاه فعال هستند که نيمي از آن رشته‌هاي تحصيلات تکميلي است.
وي درادامه به وجود 13 رشته دکتري در دانشگاه ملايراشاره کرد و عنوان داشت: از اين تعداد هشت رشته دکتراي پژوهش‌محور است.
اماني به وجود پژوهشکده کشمش و انگور دانشگاه ملاير اشاره و بيان داشت: دانشگاه ملاير به عنوان متولي توليد کشمش و انگور کشوردرراستاي عملي کردن يافته‌ها و پژوهش‌هاي علمي دانشمندان و کارشناسان در باغات انگور و دستيابي به يافته‌هاي علمي جديد تلاش مي‌کند.
رئيس دانشگاه ملاير به برگزاري 20 همايش ملي در اين دانشگاه اشاره و تصريح کرد: اين همايش‌ها تا پايان امسال ادامه دارد.
اماني خاطرنشان کرد: دانشگاه ملاير براي رشته‌هاي تحصيلات تکميلي مجوز پذيرش دانشجويان خارجي را دريافت کرده و در نظر دارد به زودي با تأسيس پرديس بين‌الملل دانشجو بپذيرد.
دبيرشوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي منطقه 6 کشور نيز گفت: طبق مصوبه جديد اداره روابط عمومي‌ها به مرکزروابط عمومي واطلاع‌رساني ارتقا يافته وازساختار قديمي خود خارج شده است.
محمدحسين انصاف‌نيا با بيان اينکه اين مصوبه به تائيد هيئت امنا رسيده است، از مديران روابط عمومي‌ها خواست که با هماهنگي رياست دانشگاه خود و دبيرخانه منطقه 6 نسبت به تغيير چارت سازماني روابط عمومي‌ها اقدامات لازم را انجام داده و نتايج را به دبيرخانه ارسال کنند.
وي آشنايي با رسانه‌ها و ايده‌هاي جديد را از اهداف نشست روابط عمومي برشمرد واظهارداشت دراين نشست کارگاه ارتباط با رسانه و کارگاه خلاقيت برگزارمي‌شود.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي منطقه 6 کشور تصريح کرد: در سال 1392 تصميم بر اين بوده که چهار نشست برگزار  شود که سومين نشست در دي ماه و چهارمين نشست در بهمن ماه برگزار خواهد شد./س
برچسب ها: دریافت ، مجوز ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.