عليرضا رضايي بعنوان نايب رئيس و سخنگو و حميد بني تميم بعنوان دبير فدراسيون كشتي منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امروز با احکامي که امروز از طرف رسول خادم صادر شد، نايب رئيس و دبير فدراسيون کشتي مشخص شدند.
 
*عليرضا رضايي نايب رئيس و سخنگوی فدراسيون كشتي شد
 



طي حكمي از سوي رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي، عليرضا رضايي دارنده مدال نقره المپيك 2004 آتن و برنز جهان و مربي پیشین تيم‌ ملی کشتی و سرمربی سابق تیم کشتی آزاد جوانان ، بعنوان نايب رئيس و سخنگوی فدراسيون كشتي منصوب شد.

متن حكم رضايي به شرح زير است:

جناب آقای علیرضا رضایی
قهرمان ارزنده کشتی کشور
 
با سلام و احترام؛
نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت نايب رئیس و سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوري اسلامي ايران منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با جدیت نسبت به پیگیری مسئوليت هاي مديريتي خود در اين سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه كوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاري به ورزش ملي كشور، موفق باشید.

*حميد بني تميم دبير فدراسيون كشتي شد
 



طي حكمي از سوي رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي، حميد بني تميم از ملي پوشان سابق كشتي فرنگي و دارنده مدال‌هاي قهرماني آسيا و دانشجويان جهان و معاون توسعه منابع انساني اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان و داراي مدرك دكتراي تربيت بدني، بعنوان دبير فدراسيون كشتي منصوب شد.
 
متن حكم بني تميم به شرح زير است:
 
جناب آقای حمید بنی‌تمیم
قهرمان ارزنده کشتی کشور
 
با سلام و احترام؛
نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های ورزش قهرماني، تحصيلات علمي، تجربيات اجرايي و مديريتي در ورزش، به موجب این حکم به سمت دبیر فدراسیون کشتی جمهوري اسلامي ايران منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با جدیت نسبت به پیگیری مسئوليتهاي مديريتي خود در اين سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه كوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاري به ورزش ملي كشور، موفق باشید.
 
پايان متن/
برچسب ها: کشتی ، رضایی ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار