معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از انتخاب مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید جهانی پور (پهلوان سرا) به عنوان آکادمی ورزش های زورخانه ای غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام عباس غلامرضازاده با اعلام این خبر گفت: با حضور اعضا فدراسیون ورزش های زورخانه ای ، مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید جهانی پور به عنوان پایگاه آموزشی غرب تهران انتخاب شد و مجموعه کلاسهای آموزشی ویژه نونهالان و پیشکوستان در آن برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم وجود مکان آموزشی مناسب در محدوده فرودگاه مهرآباد ، با نظر فدراسیون ورزش های زورخانه ای ، این مجموعه ورزشی به عنوان پایگاه آموزشی غرب تهران انتخاب شد.

غلامرضازاده افزود: پس از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهانی پور در روزهای پایانی سال گذشته ، سرانه ورزشی این بخش از پایتخت با رشد چشمگیری همراه شد و اوایل سالجاری این مجموعه به بهره برداری کامل رسید و با وجود فضای مناسب تاکنون مسابقات ورزشی مختلفی در آن برگزار شده است.

وی ادامه داد: کلاس های ورزش های زورخانه ای در سالن کشتی مجموعه شهید جهانی پور برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: زورخانه ها در بازشناسی هویت فرهنگی و تعلقات اجتماعی، حفظ و احیای مناسبت ها، آیین ها و میراث فرهنگی و باز تولید سرمایه های فرهنگی در محله های شهری نقش بسزایی را ایفا می کند و در این راستا طراحی مبانی، الگوها و روش های توسعه ورزش های محله ای لازم است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار