"نعیمه نظام دوست" گفت: آرزومندم که بازیگران با "بهروز افخمی" کارگردان سینما و تلویزیون همکاری کنند.

"نعیمه نظام دوست" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در فیلم سینمایی "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" بیان کرد: نقش "گلی" دختر بزرگ خانواده را ایفاگر هستم، نقش شیرین و دارای شیطنت‌های خاصی است و در عین حال با مسائل عاقلانه برخورد می‌کند و زندگی را راحت می‌گیرد.
 


وی درخصوص همکاری با کارگردان "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" گفت: برای بازیگران آرزو می‌کنم که با "بهروز افخمی" کار کنند چون فردی باهوش و فرهیخته است و بازیگر بدون استرس و دغدغه کار می‌کند.
 
"نظام دوست" ادامه داد: همکاری با افخمی بسیار عالی است، قبلا با وی در "سن پترزبورگ" و تله فیلمی همکاری داشتم.
 
بازیگر نقش "گلی" در فیلم سینمایی "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" افزود: این فیلم یک ملودرام خانوادگی و قصه‌ای اجتماعی دارد که بر اساس روابط آدم‌ها بوده است.
 
وی تصریح کرد: فیلم علاوه بر موقعیت‌های طنزی که داشته، غمی شیرین دارد که در عین حال این غم بیننده را اذیت نمی‌کند.
 
نظام دوست اظهار داشت: موقع کار انرژی مثبتی در پشت صحنه حاکم بود، امیدوارم انرژی و احساس مثبتی که در پشت صحنه بودن هنگام تماشای فیلم به بیننده منتقل و آنها را جذب کند.
 
وی عنوان کرد: فیلمنامه "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" را مرجان شیر محمدی نوشته و اقتباسی از رمانی با همین نام است.
 
نظام دوست افزود: "مهدی فخیم زاده"، "گوهرخیر اندیش"، "مرجان شیر محمدی"، "علیرضا خمسه"، "امیرعلی دانایی"، "آزاده اسماعیل خانی" از جمله بازیگران "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" هستند.
 
نظام دوست خاطر نشان کرد؛ حدود  50 درصد از این اثر تصویربرداری شده و بیشتر سکانس‌ها در تهران بوده و قسمتی نیز در دماوند (پلور) انجام شده است.
 
گفتنی است؛ "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" برای جشنواره فجر امسال تولید و ساخته می‌شود./ با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار