مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان موفقیت در بخش کشاورزی را با تقویت تشکّل ها و منتقل شدن کار از حوزه انفرادی به حوزه عمومی و جمعی امکانپذیر می دانند.

 

عزیز محمودعلیلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: بهره گیری از نظام بهره برداری در عینیّت بخشیدن و اجرایی شدن این طرح نقشی اساسی دارد.

وی تصریح کرد: مجموعه فعالیت های نظام های بهره برداری به شاکله تولید برمی گردد.

محمودعلیلو با اشاره ای به ملزومات موفقیت در کشاورزی ادامه داد: تجمیع و ترکیب منابع انسانی و مادّی عاملی برای راه اندازی مقیاس های اقتصادی بهره ور و یا به نوعی واحدهای بهره برداری خواهد بود.مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: محقّق شدن بهره وری در کشاورزی با تجمیع اراضی و قرار گرفتن در مجموعه ای اقتصادی امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: به دنبال تجمیع اراضی، استفاده بهینه از ادوات کشاورزی و سرمایه گذاری مطرح می شود.

مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با مثبت دانستن سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی افزود: سرمایه گذاری عاملی مثبت برای جایگزین شدن مقیاس اقتصادی و تولید تجاری به جای تولید معیشتی است.

محمودعلیلو ضمن اشاره ای به نظام های زراعی مطلوب تاکید کرد: اصلاح، تعمیق و توسعه نظام بهره برداری مطلوب را می توان در حضوری پرقدرت در حماسه اقتصادی تاثیرگذار قلمداد نمود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.