سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: دو ملی پوش تیم ایثار در ترکیب تیم ملی کشورمان به رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی جهان در منطقه آسیا اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد شهره غلامی از برنامه ریزی برای شروع تمرینات مجدد تیمش در آستانه بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: ما دور جدید تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌کنیم که کمتر از یک ماه دیگر به بازی‌های مرحله سوم باقی مانده است.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: ما بعد از بازی‌های مرحله دوم که نیمه مهر ماه در آمل به انجام رسید، به صورت منظم تمرینات خود را ادامه داده‌ایم اما برای حضور موفق در مرحله سوم جدیت بیشتری به کار خود خواهیم داد تا موفقیت‌های تیم ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در دهه سوم آذر ماه در مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود برویم در حالی که میزبان بازی‌های این مرحله تیم آلومینیوم سازی اراک خواهد بود.

شهره غلامی ابراز داشت: در این گروه علاوه بر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تیم‌های همیاری زنجان، آلومینیوم سازی اراک و شهرداری آمل نیز حضور دارند، ضمن اینکه تا پایان مرحله دوم تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در صدر جدول رده بندی جای دارد.

وی در ادامه از حضور دو بازیکن ملی پوش تیمش در اردوی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات انتخابی پیکارهای قهرمانی بسکتبال با ویلچر جهان در منطقه آسیا خبر داد و افزود: ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در حالی به اردو فراخوانده شدند که حسن عبدی و محسن طلوعی دو ملی پوش ایثار در این تیم محسوب می‌شوند.

شهره غلامی با اشاره به شروع مرحله پایانی برنامه‌های آماده سازی و تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان 2014 اضافه کرد: ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر برای شرکت در آخرین مرحله این تمرینات به زنجان می‌روند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عنوان داشت: تمرینات این ملی پوشان زیر نظر سیدعباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی، کمال عشق به عنوان مربی و محمد پور مقدم به عنوان مربی بدن ساز برگزار می‌شود و سیدکاظم حسینی نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: اردوی نهایی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در حالی از جمعه بیست و چهارم آبان ماه در زنجان آغاز می‌شود که به مدت سه روز ادامه می‌یابد و بعد از آن تیم ملی روز بیست و هشتم آبان به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان، راهی تایلند خواهد شد در حالی که این رقابت‌ها تا نهم آذر ماه در شهر بانکوک به انجام می‌رسد./س

برچسب ها: قم ، طلوعی ، عبدی ، بسکتبال ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.