جايزه بهترين بازيگر نوظهور نسل نو فستيوال معتبر فيلم رم 2013 به فیلم "گس" از ایران رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، دقایقی پیش جايزه بهترين بازيگر نوظهور( نسل نو) فستيوال معتبر فيلم رم ایتالیا به مجموعه بازيگران فيلم " گس"آقایان و خانم ها صابر ابر، شبنم مقدمى، پانته‌آ پناهی‌ها ، محمدرضا غفارى، رويا جاويدنيا، نوال شريفى، احسان امانى، مهسا علافر، ماهانا نورمحمدى، صدف احمدى رسید.
 
امسال در میان فیلم‌های پذیرفته شده در بخش مسابقه‌ی جشنواره، نام یک فیلم ایرانی به چشم می‌خورد که حتی در ایران هم ناشناخته به نظر می‌رسد، فیلم "گس" به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده با حضور صابر ابر، رویا جاویدنیا،,محمدرضا غفاری، شبنم مقدمی و بازیگران جوان دیگری ساخته شده است.
 
"گس" که اولین تجربه ی فیلم بلند اسدی‌زاده است پارسال و پس از درخواست برای حضور در جشنواره فیلم فجر، بدلیل موضوع جنجالی فیلم در رابطه با خیانت به هیچ بخشی از جشنواره راه پیدا نکرد. اما داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم رم که نامِ امیر نادری فیلمسازِ مشهورِ ایرانی هم در میانشان به چشم می‌خورد، فیلم "گس" را در بخش مسابقه رم پذیرفتند و نشان دادند رویه‌ی جشنواره رم طی سال‌های اخیر در پذیرشِ چند فیلمساز جوان و تازه کار در بخش مسابقه اتفاقی نبوده است.
 
و حالا شاهد خبرهای خوب از فیلمی که در ایران حمایت نشد و در خارج از کشور باعث افتخار سینمای ایران شده, هستیم.

ینا بر آخرین خبرهای رسیده از ایتالیا، جايزه بهترين بازيگر نوظهور نسل نو) فستيوال معتبر فيلم رم 2013 به مجموعه بازيگران فيلم " گس" رسیده است...
 
 
گفتنی است؛ جشنواره معتبر فیلم رم هر ساله در اواسط ماه نوامبر برگزار می‌شود. حضور تهیه کننده های قدرتمند سینما و بازیگران مشهور، این جشنواره را یه یکی از ده فستیوال برتر حوزه فیلم در جهان تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فیلم ، سینما ، گس ، جشنواره ، فیلم رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار