مدیر برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری ایران در مشهد گفت: بیش از 5 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری در دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحد های مسکونی، تجاری و اداری واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،سید علیرضا صدرزاده درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه‌ها اظهار کرد: در سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، 5 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری در پایتخت معنوی ایران به فروش می رسد.

وی افزود: در این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، هرمزگان، جزیره کیش و اصفهان برای فروش واحد های مسکونی، تجاری و اداری خود حضور می یابند و علاوه بر آن شرکت های سرمایه گذاری برای بهره‌مندی تمام استان‌های کشور جهت سرمایه گذاری در بخش مسکن و انبوه‌سازی حضور ویژه‌ای خواهند داشت.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری مشهد درباره واحد های مسکونی ارائه شده در این نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه برخی از واحدهای مسکونی در قالب مسکن مهر به متقاضیان ارائه می شود.

صدرزاده با اشاره به ویژگی های واگذاری واحد ها در دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در جشنواره فروش واحد‌های مسکونی، مشارکت کنندگان از تخفیف ویژه‌ای برخوردار خواهند بود به طوریکه برای خریداران بین 5 تا 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و از این رو مخاطبان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه از فرصت‌های بوجود آمده بیش از پیش می توانند استفاده کنند.

وی تاکید کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحد های مسکونی، تجاری و اداری نسبت به دوره گذشته با60 درصد رشد کیفی و کمی روبه‌رو بوده است.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی مپنا اظهار کرد: برای نخستین بار در همین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان ایران در مشهد بخش خدمات فنی مهندسی از بخش مسکن و انبوه سازان تفکیک شده که همین امر سبب شده است تا تخصصی تر به موضوع فروش پرداخته شود.

وی تاکید کرد: در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحد های مسکونی، تجاری و اداری سه جایزه ویژه خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده که می تواند در جهت حضور و استقبال مشارکت کنندگان و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری تاثیر گذار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان و بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات از 28 آبان الی 1 آذر از ساعت 16 الی 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصین است. /س

/

برچسب ها: فروش ، واحد ، مسکونی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.