مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: گودرزی با رأی قاطع، وزیر ورزش و جوانان شده است. بر این اساس باید به وی تبریک بگویم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حضور گودرزی در حوزه ورزش را به فال نیک می‌گیرم.

مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان درباره اولویت‌های گودرزی در وزارت ورزش و جوانان گفت: گودرزی باید بر اساس برنامه چشم‌انداز به بحث ساختارسازی توجه ویژه‌ای داشته باشد. همچنین تعامل دیدگاه وزیر ورزش با چشم‌انداز کلان ورزش خیلی اهمیت دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: تمام فدراسیون‌ها هم باید جزو برنامه‌های گودرزی باشد. به طور حتم وی مسئولان ورزش را تحت فشار قرار می‌دهد تا هر چه سریعتر مجامع ورزشی را برگزار و رؤسای فدراسیون را تعیین کنند. همچنین دفاع از لایحه بودجه ورزش هم باید جزو‌ برنامه‌های گودرزی باشد.

عابدینی عنوان کرد: در چشم انداز کلان ورزش بحث خصوصی سازی هم وجود دارد. برنامه‌ریزی برای خصوصی سازی، گذر از بخش دولتی و ایجاد تحصیلات مناسب برای سرمایه‌ گذاران باید جزو برنامه‌های گودرزی برای خصوصی سازی باشگاه‌ها باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گودرزی وزیر ورزش و جوانان کار سختی پیش رو دارد. به هر حال باید دید که وی در بخش جوانان چه برنامه‌ای دارد چرا که هنوز برنامه‌اش در حوزه جوانان را مشخص نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار