بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: در این مسابقات، تمام بهترین‌ها و خوب‌های جهان والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عادل غلامی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نوع برگزاری مسابقات (دوره‌ای) ما باید با تمام تیمها بازی کنیم، بازی نخست ما مقابل برزیل که یکی از تیمهای صاحب نام جهان محسوب می‌شود باید برگزار شود.

دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: روسیه و برزیل قطب والیبال جهان هستند. امیدوارم مقابل آنها بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی بالا بودن سطح توقعات مردم از تیم ملی والیبال را طبیعی خواند و افزود: این سطح توقع از تیم ملی به جاست و به خاطر نتایجی است که ما در مسابقات لیگ جهانی و در بازیهای آسیایی کسب کرده‌ایم. ولی مردم و  مسئولان باید در نظر داشته باشند تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند قهرمان قاره‌های خود هستند و سطح این مسابقات با لیگ جهانی تفاوت‌های بسیار زیادی دارد تمام بازی‌ها در ژاپن برگزار می شود و ما به هیچ عنوان میزبان نیستیم.

بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال افزود: ژاپنی ها شرایط را به گونه‌ای فراهم کردند که ما فقط یک روز قبل از مسابقه در محل برگزاری مسابقات حاضر شویم ولی با این وجود امیدوارم بازی‌های خوبی را مقابل حریفان به نمایش بگذاریم و حتی به نتیجه برد هم دست پیدا کنیم.

غلامی یادآورشد: با وجود اندک زمانی که برای آماده سازی در اختیار تیم ملی بود توانستیم تمرینات خوب و قابل قبولی را پشت سر بگذاریم و از نظر هماهنگی به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم خوشبختانه با توجه به این که اکثر بازیکنان اعزامی به ژاپن را ترکیب تیم حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهد مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار