رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه گفت: از 9 حادثه رانندگی در تعطیلات آخر هفته گذشته درمحور های این شهرستان 12 نفر مصدوم شدند.

ˈعلی محمدعلی تبارˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: در تعطیلات سه روزه پایان هفته گذشته که با بارش برف و باران در منطقه همراه بود، 9 مورد حادثه رانندگی به وقوع پیوست که مصدومیت 12 نفر از هموطنان را به همراه داشت.

وی گفت: در روز چهارشنبه گذشته و همزمان با تاسوعا حسینی، پنج مورد تصادف در محور فیروزکوه به دلیل لغزندگی جاده، سرعت غیر مجاز و ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو رخ داد.

محمدعلی تبار افزود:در این حوادث یک مورد واژگونی خودرو پژو 206 در منطقه ˈامین آبادˈ و چهار مورد واژگونی خودروهای پراید، پژو 405، نیسان وانت و سمند در منطقه ˈدلیچاییˈ به ثبت رسید که موجب مصدومیت هفت نفر از هموطنان شد.

وی بیان کرد: در حادثه واژگونی سمند، راننده داخل خودرو محبوس شد که ازسوی عوامل امدادی و با بکارگیری یک دستگاه ست نجات سبک رهاسازی شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همزمان با روز عاشورا نیز دو حادثه در مناطق امین آباد و گردنه ˈبشمˈ رخ داد که باامداد رسانی به موقع انجام شد.

وی با اشاره به حادثه محور فیروزکوه در روز جمعه تصریح کرد: در این حادثه برخورد کامیونت ایسوزو با یک دستگاه کامیون در سرازیری منطقه امین آباد، منجر به محبوس شدن راننده ایسوز درون خودرو شد که توسط عوامل امدادی پایگاه امداد جاده ای امین آباد و با استفاده از یک دستگاه ست نجات نیمه سنگین رهاسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم امدادی متشکل از یک نفر نجاتگر کادر، دو نفر نجاتگر داوطلب همراه با یک دستگاه آمبولانس برای پوشش امدادی مراسم عزاداری در این سه روز به روستاهای ˈطارسˈ، ˈدهینˈ، ˈبادرودˈ و ˈشهرآبادˈ اعزام شده بودند.

مناطق امین آباد، دلیچای، بشم و ˈگدوکˈ جزو مناطق حادثه خیز شهرستان فیروزکوه است ./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.