عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران پیش از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: در این جلسه رئیس جهاد دانشگاهی گزارشی در خصوص عملکرد و برنامه‌های جهاد دانشگاهی به اعضای کمیسیون ارائه دادند تا ضمن آشنایی اعضا با ظرفیت‌های این سازمان در جهت تامین منابع مالی آن در سال جاری مورد حمایت قرار گیرند.  
 
وی در ادامه افزود: همچنین در جلسه امروز طرح تشکیل صندوق حمایت از توسعه و کشت دانه‌های روغنی به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه به انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس اشاره کرد و گفت: پیش از برگزاری جلسه عصر کمیسیون صنایع اعضای کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران،‌ اعضای هیات رئیسه این کمیته را مشخص کردند که بر این اساس داریوش اسماعیلی رئیس این کمیته، الله‌وردی دهقانی و موید حسینی صدر به عنوان نواب رئیس و سیدهادی حسینی به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شدند.  
 
فتاحی تصریح کرد: حسین آذین، محمدرضا خان‌محمدی خرمی، محمد اسماعیلی سعیدی،‌ الیاس طاهری، حسین فتاحی، نادر قاضی‌پور و سیدعنایت‌الله هاشمی به همراه اعضای هیات رئیسه، یازده عضو کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران را تشکیل می‌دهند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: فتاحی ، نماینده ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار