برخورد قطار به دو خودرو در جنوب قاهره 42 کشته و 82 بر جای گذاشت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ،، احمد انصاري، نايب رئيس خدمات اورژانس که در گفتگوي تلفني با يکي از شبکه هاي تلويزيوني مصر سخن مي گفت با بيان اين مطلب افزود: اين آمار همچنان روند رو به رشد دارد اما چون همه کشته شدگان و مجروحان از صحنه تصادف منتقل شده اند در نتيجه آمار کلي کشته شدگان و مجروحان افزايش خاصي نخواهد داشت.

اما کمال دالي مدير امنيت جيزه در گفتگويي تلفني - تلويزيوني گفت: هنوز دو تا سه جسد از زير چرخ هاي قطار خارج نشده اند و تلاش ها ادامه دارد.

وي ادامه داد بيشتر کشته شدگان از خويشاوندان و حتي بسياري از آنان از يک خانواده هستند که از جشن عروسي باز مي گشتند. يک منبع امنيتي در جيزه نيز در گفتگو با  خبرگزاري رسمي مصر کشته شدن 42 نفر و مجروح شدن 82 نفر را در اين حادثه تاييد کرد .

حسين زکريا رئيس موسسه راه آهن مصر درباره اين حادثه گفت: قطار باري از اسوان حرکت کرده بود و در محل حادثه وقتي يک خودروي ميني بوس و يک خودروي باري دو کابين را بر روي ريل ديد شگفت زده شد زيرا مسيرهاي منتهي به خطوط آهن با زنجير مسدود شده بود و سوزنبانان نيز بر سر کارشان  و در صحنه تصادف حاضر بودند اما آنان نمي توانستند با راننده ميني بوس و خودروي باري درگير شوند. هشام برکات دادستان کل مصر دستور تحقيقات فوري در اين حادثه را صادر کرد.

 مصر در سال هاي اخير با حوادث مختلف قطار مواجه شد که کشته شدن 74 دانش اموز در حادثه برخورد اتوبوس مدرسه با قطار در نوامبر 2012 و کشته شدن 71 نفر در حادثه خروج قطار از ريل  در ژانويه گذشته نمونه اي از اين موارد است.







انتهای پیام/
برچسب ها: مصر ، قطار ، خودرو ، حادثه ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار