سرپرست باشگاه سپاهان گفت: انتخاب گودرزي نشان داد که رويکرد دولت يک رويکرد علم گرا و تخصصي است.

 فرامرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد نقل و انتقالات تيم سپاهان بايد بگويم هنوز در حال مذاکره و بررسي هستيم و به طور نهايي اسامي بازيکنان مشخص نشده است. بازيکنان مورد نظر، افرادي تأثيرگذار هستند که انتخاب آنان کار دشواري است. ما تمام تلاشمان را خواهيم کرد تا اين کار به بهترين نحو صورت گيرد.

وي در خصوص اردوي تيم سپاهان گفت: تيم فعلا در اصفهان است اما قبل از بازي با فولاد حتما يک اردو خواهيم داشت که در کيش برگزار خواهد شد. فکر مي کنم اين اردو بدون حضور ملي پوشان باشد.

وي در پايان گفتگو درباره وزير نيز گفت: من اول به جامعه ورزش تبريک مي گويم چرا که نهايتا فردي از ميان دانشگاهيان براي وزارت ورزش انتخاب شد.  او فردي متخصص و علمي در زمينه ورزش است من ضمن احترامي که براي تمامي وزرا قائلم اما دکتر گودرزي نشان داد که رويکرد دولت، يک رويکرد علم گرا است. اميدوارم او از تمام تجارب علمي و عملي خود در اين راه استفاده کند وظرفيت هاي بااستعداد دانشگاه ها را فراموش نکرده و از آنها استفاده کند.

وي همچنين افزود: سالهاست که نقاط ضعف فراواني در ورزش ما وجود دارد ورزش هاي حرفه اي مشکلات خاص خود را دارد و ورزش هاي همگاني نيز داراي مشکلات خاص خود است اما اگر دو نقطه ضعف اساسي در ورزش ايران وجود داشته باشد. يکي عدم توسعه همگاني ورزش است و ديگری بي ساماني ورزش هاي قهرماني است.

اساسي ترين مشکل جامعه ي ما اين است که نياز به ورزش و همگاني شدن آن در جامعه نهادينه نشده و مردم خيلي کم به سوي ورزش مي روند. اگر گودرزي بتواند مردم را دعوت به ورزش کند کار بزرگي انجام داده است. ديگر ضعفي که متوجه ورزش ماست اين است که ورزش هاي قهرماني از وضعيت نابه ساماني برخوردار هستند. هماهنگ کردن و ساماندهي آن ورزش اقدام مهم ديگري است که اميدواريم گودرزي در دستور کارش قرار دهد.

وي همچنين تأکيد کرد: ورزش ايران نياز به يک گروه جديد و متخصص و کار آموزده دارد تا تمام ابعاد زيرساختي ورزش را مورد بررسي قرار دهند.
ورزش ايران از لحاظ سخت افزاري پيشرفت هاي چشم گيري داشته است اما متأسفانه از لحاظ توسعه نرم افزاري توجه شاياني نشده است.
اميدواريم حضور گودرزي باعث ايجاد تغييرات مثبتي در ورزش کشورمان شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، ورزش ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار