استاندار جدید اردبیل گفت: فرار سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف برای مدیریت استان اردبیل افتخار نیست بلکه نگهداشتن سرمایه‌‌گذاران به هر طریق ممکن یک حرکت ماندگار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مجید خدابخش امروز در مراسم معارفه‌اش اظهار داشت: بنده معتقدم فرصت خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف فرصت محدود و زودگذر است که اگر غفلتی در این مجال و فرصت مهیا شده به وجود آید جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

وی گفت: بنده امروز خوشحال هستم که فرصت و توفیقی فراهم شد تا در سنگر خدمت‌رسانی به مردم اردبیل حضور مشتاقانه داشته باشم و معتقدم شکرگزاری در برابر این نعمت جز به خدمت صادقانه و خالصانه نیست.

استاندار اردبیل گفت: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است باید قدر لحظه‌ها و دقایق را بدانیم و منتظر حادثه نباشیم بلکه باید خودمان خالق حماسه بی‌نظیر در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی و تحولی در زندگی و معیشت مردم باشیم.

خدابخش محدودیت منابع دولتی را آشکار و روشن توصیف کرد و افزود: در این فضا قطار سریع‌السیر تحولات اقتصادی کشور و منطقه تنها در سایه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است که باید تلاش کرد موانع سرمایه‌گذاری برطرف شده و آگاهانه و با نهایت دوراندیشی سعی کنیم تا حرکت تحولی را شتاب واقعی ببخشیم.

وی تصریح کرد: هر اقدامی به صورت آگاهانه یا نا‌آگاهانه در مسیر رونق اقتصادی اتفاق بیفتد که مانع جذب سرمایه‌گذاری و حرکت پویای کارآفرینی شود محکوم به شکست است و این نهایت ناکامی است که از 80 واحد تولیدی در شمال استان و شهرستان مستعد پارس‌آباد تنها سه واحد آن روی پا بایستد و فعالیت کند.

خدابخش مسیر و مشی حرکتی خود را تقویت و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، صنعتی و تولیدی استان اردبیل با اولویت توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم حرکت‌ها به سمتی باشد که همه به توسعه و تقویت روزافزون استان اردبیل کمک کنند.

استاندار اردبیل در ادامه اذعان داشت: جا دارد از استانداران سابق به ویژه برادران نیکزاد که خاطره خوبی را در اذهان این منطقه دارند تشکر کنم که خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند/س.

برچسب ها: اردبیل ، فرار ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.