وزیر کشور گفت: کار‌آمدی نظام اسلامی ما امروز غرب را به وحشت انداخته و نظام سلطه تلاش می‌کند تا با راه‌اندازی جنگ روانی ، جمهوری اسلامی ایران را به تسلیم وادار کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عبد‌الرضا رحمانی‌فضلی افزود: ما تنها با تکیه به ملت قادر هستیم تا با قدرت و توان مضاعف کارها را به پیش ببریم چرا که همه مسوولان و دلسوزان این نظام معتقدند که مردم ولی نعمت ما هستند و باید قدر حضور آحاد مردم را در صحنه بهتر بدانیم.

وی از مردم به عنوان نقطه قوت و قدرت نظام اسلامی و موضع اقتدار و عظمت یاد کرد و ادامه داد: اگر اقتصاد ما با تکیه بر بخش خصوصی توانمند شود علاوه بر تاثیرات اقتصادی ، نتیجه این حضور را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتلای فرهنگ جامعه شاهد خواهیم بود.

وزیر کشور تصریح کرد:‌ ما امروز معتقدیم فرصت و وقت خوبی است تا در قالب مذاکرات، سعه صدر و توانمندی های خودمان را به دنیا نشان دهیم تا غرب بداند که جمهوری اسلامی ایران از نقطه ضعف با آن ها حرف نمی‌زند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری فضایی را فراهم کرد تا ما در اوج اتحاد و عظمت داخلی بتوانیم وارد مذاکرات شده و طمع دشمن را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: ملت ما در 24 خرداد روایت دیگری از دلدادگی‌ها به نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در نتیجه در سایه همدلی همگان ابهت، شکوه و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی بیش از پیش تقویت شد.

عضو دولت یازدهم ادامه داد : روز بعد از انتخابات شاهد افزایش ارتباطات و پیام‌های تبریک از سوی سران کشورهای مختلف بودیم و سفر رییس جمهور به نیویورک زمینه ساز مسابقه برای ارتباط و تقویت تعاملات با ایران اسلامی بود که پیشنهادات مختلفی نیز در این سفر اتفاق افتاد تا این که شاهد برگزاری مذاکرات ژنو یک و دو به رغم سنگینی قدرت رسانه‌ای و جنگ زرگری غرب بودیم.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به تجربه‌ای که در قائم مقامی شورای عالی امنیت ملی داشتم احساسم این بود که در این عرصه به جز رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای فریب‌خورده منطقه همه سعی خواهند کرد تا با کنار گذاشتن توطئه‌ها و دسیسه‌های قبلی به تقویت ارتباط با ایران کمک کنند/س.


برچسب ها: اردبیل ، کارآمدی ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.