مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی شهرستان چابهار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، در این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید استان سیـستان و بلوچستان برگزار شد، رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: مسلمانان باید سیره اهل بیت (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

امین بهزادمهر ادامه داد: بهره گیری از فرهنگ عاشورایی نیاز اساسی جامعه امروز است وانسان باید در تلاش باشد تا از پیام‌ها و عبرت‌های ارزنده قیام سرور و سالار شهیدان درس گرفته تا خود را در مسیر سعادت قرار دهد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: بهترین مدل برای مدیریت، مدل بسیجی است و درهر جا که بسیجیان ورود پیدا کرده اند، خیر و برکت و نعمت برای انقلاب به همراه آورده اند.

ابراهیم حدادی با بیان اینکه بسیج اساتید می تواند به عنوان بازویی مشورتی برای انتقال ایده‌ها به مدیریت دانشگاه باشد، خاطر نشان کرد: حضور اساتید متعهد و دلسوز باعث تحرک و نشاط فرهنگی و علمی در جامعه دانشگاهی می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل بسیج اساتید در مراکز آموزشی ایجاد همدلی و اتحاد و به روز کردن اطلاعات علمی، سیاسی، فرهنگی و استفاده از تعهد و تخصص اساتید بسیجی در زمینه های مختلف است.

حدادی اظهار کرد: ایجاد فرصت برای ارتباط با دانشگاه‌های سراسر دنیا و برگزاری نشست های تخصصی با استادان دانشگاه‌های جهان اسلام، می‌تواند گام های موثری در زمینه تبادل علمی و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی فرهنگی باشد.

در پایان این مراسم که در سالن فرخی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد، سعید جهانتیغ عضو هیئت علمی گروه علوم پایه دانشکده علوم دریایی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار معرفی شد./س

برچسب ها: معارفه ، بسیج ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.