در آستانه فصل زمستان، ستاد برفروبی منطقه 5 با هدف بهبود خدمات رسانی به شهروندان نسبت به شناسایی نقاط برفگیر و تجهیز بزرگراه ها به سایت برفروبی اقدام کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی آدینه معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به شرایط جغرافیایی و کوهستانی منطقه گفت: واقع شدن منطقه در دامنه رشته کوه البرز حجم بارش برف را بیشترکرده است که درهمین راستا، با هدف آمادگی بیشتر در خدمت رسانی و کاهش مشکلات ، ستاد برفروبی فعالیت های خود را آغاز کرد.
 
وی افزود: براساس ارزیابی برنامه های ستاد برفروبی در سال گذشته ، شناسایی نقاط برفگیر بزرگراهها ورمپ ولوپ ها انجام شد که در همین راستا به منظور تسهیل تردد در بزرگراه های غرب تهران به سایت برفروبی تجهیز می شود.
 
به گفته وی براساس برنامه ریزی صورت گرفته 11سایت برفروبی در نقاط برفگیر ومحورهای بزرگراهی غرب تهران راه اندازی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه سایت ها در نقاط بزرگراهی و محلی جهت پوشش نواحی 7 گانه استقرار خواهند یافت، گفت: علاوه بر سایت های اصلی ایستگاههای فرعی برفروبی در رمپ و لوپ ها وپل های سواره رو منطقه استقرار خواهند یافت.
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در پایان تصریح کرد: تقویت سایت های برفروبی با افزایش تجهیزات و همچنین نیروی انسانی با بهره گیری از خودروهای دراختیار نواحی نیز در برنامه ها پیش بینی شده است .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار