تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در اولین دیدار هفته دوم با نتیجه 63 بر 50 افرا خلیج فارس را شکست داد. سایر دیدارهای هفته در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های افرا خلیج فارس و ذوب آهن در اولین بازی هفته و اولین دیدار فصل خود رو در روی هم قرار گرفتند و تیم ذوب آهن در پایان، برد اول خود را با نتیجه 63 بر 51 ثبت کرد.

نزدیک به چهار دقیقه برای ذوبی ها در بازگشت به لیگ طول کشید تا با یک پنالتی به اولین امتیاز فصل برسند و تیم افرا نیز با یک پنالتی حسین رحمتی تنها امتیاز این دقایق را به دست آورد.

ذوب آهن با گذشت شش دقیقه بازی را جمع کرد و 10 بر 3 پیش افتاد.

**تاخیر در رونمایی از خارجی افرا!

تیم افرا بازی را بدون بازیکن اسپانیایی و با ترکیب ایمان پاریاب، وحید دلیرزهان، فرید زرقی، صالح فروتن و حسین رحمتی شروع کرد. ادواردو بازیکن خارجی تیم هم بعد از گذشت 5 دقیقه از بازی وارد سالن شده و در ابتدای کوارتر دوم وارد بازی شد. نگهداری سرمربی تیم مشکل در قرارداد بازیکن خارجی را دلیل تاخیر در ورود این بازیکن به سالن اعلام کرد.

تیم ذوب آهن هم در سوی مقابل با ترکیب باهران، لطفی، زندی، ارغوان و ورانز وارد زمین شد.

**دفاع مقابل ورانز و هیجان نیمکت افرا

بازیکنان افرا از هر حرکت موفق بازیکنان مقابل ورانز با توجه به شرایط خاص فیزیکی این بازیکن هیجانزده شده و سر و صدا به راه می انداختند به خصوص زمانی که حسین رحمتی توپ این بازیکن را بلاک کرد. 

اسلاوکو جواب این حرکت را در مقابل بازیکن اسپانیایی افرا در کوارتر دوم داد و ادواردو نیز در حمله بعدی ذوب آهن توپ را ریباند کرد اما با توجه به عصبانیت از حرکات روزبه ارغوان این بازیکن را هم هل داد و خطا اعلام شد.

ذوب آهن کوارتر اول و دوم را 15 بر 9 و 19 بر 10 برد.رضا لطفی با 10 و ایمان زندی با 9 امتیاز بیشترین امتیازات نیمه اول را به دست آوردند.

**بازی خوب افرا در کوارتر سوم

افرایی ها در کوارتر سوم بهتر از نیمه اول بازی کردند. افرا کوارتر سوم را با نتیجه 18بر 17 و کوارتر پایانی را با نتیجه 13 بر 12 برد. ذوب آهن در نهایت بازی را با نتیحه 63 بر 51 برد.

فرید زرقی و صالح فروتن بازیکنان افرا در دو دقیقه به پایان بازی با دریافت پنجمین خطا از بازی خارج شدند و ادواردو یار خارجی تیم با 14 امتیاز و هفت ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. حسین رحمتی هم 13 امتیاز و 5 ریباند داشت.

در تیم ذوب آهن روزبه ارغوان با 8 امتیاز، 11 ریباند و 3 بلاک شات موثرترین بازیکن تیم بود. رضا لطفی در پایان 13 امتیاز و ایمان زندی 14 امتیاز و 7 ریباند داشتند. اسلاوکو ورانز هم در اولین بازی خود 13 امتیاز و 6 ریباند داشت.

**ساير نتايج:

استقلال زرين قشم  70 - 54 شهرداري گرگان

هفت الماس قزوين 58 - 71 مهرام تهران

صنايع ماهشهر 53 - 67 دانشگاه آزاد

زنجان 53 - 77 پتروشیمی بندرامام

نیروی زمینی 56 -  69 فولاد ماهان

انتهای پیام/

برچسب ها: افرا ، ذوب ، اصفهاان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار