رژیم صهیونیستی و نزدیک‌ترین دوستان آنها یعنی گروهک تروریستی منافقین، از سفر دکتر "محمد جواد ظريف" به ايتاليا به خشم امدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي ايتاليا(انسا)، سفارت رژيم صهيونيستي در رم، در استانه سفر دکتر ظريف وزير امور خارجه کشورمان به ايتاليا و ديدار با همتاي خود، با فرافکنی درباره اين سفر، مدعی شد این سفر زودهنگام است. 

منابع سفارت رژيم صهيونيستي در رم با ادعای اين که ايران فقط به علت فشار تحریم‌ها حاضر به مذاکره شده است ادعا کردند چنين ديدارهايي و اصرار بر تقويت مناسبات تجاري پيش از پايان مذاکرات به معناي استحکام موقعيت ايران در مذاکرات و کاهش امکان دستيابي  گروه پنج بعلاوه يک به توافقي خوب و مناسب است. 

بر پايه اين گزارش منابع سفارت رژيم صهيونيستي در رم با انتقاد شديد از حمايت ايران از دولت سوريه و همچنين اين ادعا که ايران عامل بي ثباتي در خاورميانه است گفتند: حتي در صورت دستيابي به توافق با ايران در ميان مدت، بايد فشار تحريم‌ها بر اين کشور ادامه پيدا کند تا بتوان به توافق مطلوب و مناسب دست پيدا کرد. 

در عین حال تعداد انگشت شماری از منافقین(7 نفر) در برابر سفارت امريکا در رم تجمع کرده و با سفر دکتر ظریف مخالفت کردند.

هواپيماي حامل تيم هسته‌اي ايران پيش از عزيمت به ژنو توقفي کوتاه در رم خواهد داشت تا محمد جواد ظريف وزير امور خارجه پس از ديدار و گفتگو با همتاي ايتاليايي اش به تيم هسته اي بپيوندد.
 
قرار بود ظریف پنجشنبه هفته گذشته ١٦ آبان همزمان با حضورش در ژنو سفری چند ساعته به رم داشته باشد که به دلیل فشردگی گفتگوها در دور اول نشست با کشورهای عضو گروه 1+5 و ضرورت حضور وی در این نشست، این سفر لغو شد. 
 
وزیر امور خارجه کشورمان پس از رم برای شرکت در مذاکرات ایران و 1+5 راهی ژنو سوئیس خواهد شد. 
 
ششمين دور مذاکرات هسته اي ايران و کشورهاي 1+5 در ژنو، چهارشنبه آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
صهیونیست ها خیلی دوست دارند که ایران را منزوی نشان دهند اما به کوری چشم آنها باید آقای ظریف همه جا برود و صحبت کند و با دنیا ارتباط داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۱۳:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر منافق دشمن خلق خالق و مرگ بر اسرائیل زنذه باد ایران و ایرانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ستاره
۱۱:۱۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
خدا پشت وپناهتون باشه. انشالله هر چی خدا صلاح میدونه همون اتفاق بیوفته .این کشور بیمه امام حسین (ع) بوده وهست وخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
خدا به همراهشون به امید خدا و این ایام که متعلق به آقا امام حسین هست و به همراهی آقا حجت ابن الحسن این نشست به یاری خدا همون چیزی که آقا گفتن میشه و با پیروزی ما بر صهیونیست ها همراه خواهد بود.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۹:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
احسنت به جناب ظريف و گروهش باعث افتخار ايران عزيز هستيد . خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
آقای ظریف خدا به شما کمک کند و موفق شوید ان شاء اله .......
آخرین اخبار