همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسوولان و موسسان مدارس غیر دولتی قم دوشنبه شب در مجتمع فرهنگی ورزشی مریم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش قم دراین همایش گفت: بیشترین منشا آسیب های اجتماعی، تهاجم فرهنگی وارده از ناحیه دشمنان اسلام است.

محمد رنجبر با بیان اینکه هوشیاری ما در عرصه تعلیم و تربیت به عنوان افسران جنگ ضروری است افزود: باید با اطلاعات کافی و دست پر با دانش آموزان، اولیا و همکاران ارتباط برقرار کنیم، تا این هجمه ها را خنثی نماییم.

وی با اشاره به قدرت تخریبی بیشتر جنگ نرم در مقایسه با جنگ سخت، خاطرنشان کرد: آسیب هایی که هم اکنون وجود دارد، به مراتب از جنگ سخت دشمن خطرناک تر است، زیرا ما دراین جنگ اهداف و ابزار دشمن را می شناسیم ولی درجنگ نرم هیچ اطلاعی از آن نداریم.

رنجبر در ادامه با اشاره به آسیب هایی که جامعه ما را تهدید می کند، افزود: با توجه به گسترش فناوری، توزیع اقلام غیر اخلاقی، از جمله مصادیق آسیب اجتماعی است که دانش آموزان ما را تهدید می کند و باید دراین رابطه اطلاع رسانی صحیحی صورت گرفته و والدین بیش از پیش در جریان کارهای فرزندانشان قرار گیرند./ز

برچسب ها: قم ، همایش ، امر به معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.