دبیر سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: تیم دانشگاه آزاد باید قبل از آغاز هفته چهارم و پنجم لیگ جریمه اش را پرداخت کند.

سید حسین زینال حسینی دبیر سازمان لیگ و مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ثبت نام اسامی تیم ها طبق آیین نامه لیگ پس از زمان قانونی تخلف محسوب می شود بنابراین با توجه به دلایل کافی شکایت تیم استیل البرز هفته دوم و سوم لیگ برتر اعتراض آنها علیه تیم دانشگاه در کمیته قضایی درست بود و تیم دانشگاه آزاد به پرداخت جریمه محکوم شد اما چنین قانونی وجود ندارد که نتیجه مسابقه ای تغییر کند. استیل البرز مدعی بود تیم دانشگاه بااطلاع از ترکیب تیمش دیر وقت ثبت نام کرد اما ما این موضوع را تکذیب میکنیم.

وی گفت: به این شکایت طبق ماده 18 بند 5 آیین نامه لیگ رسیدگی شد که مصوبه فدراسیون است و در جلسات سازمان لیگ با باشگاه ها نیز تاکید بر اجرای آن بود. جریمه تیم متخلف هم در آیین نامه انضباطی تعیین شده و درصورت وجود اعتراضی وظیفه رسیدگی آن بر عهده مسئولان فدراسیون است. مسئولان سازمان لیگ در محل وزن کشی مسابقات حضور دارند و اجازه تخلف نمی دهند اما ثبت نام دیر تیم ها بعد از ساعت تعیین شده مورد قبول نیست.

وی با تاکید بر پرداخت جریمه 2 میلیون ریالی تیم دانشگاه آزاد به خاطر تخلفش در مسابقات لیگ عنوان کرد: این جریمه با رای کمیته انضباطی فدراسیون به تیم دانشگاه آزاد اعلام شد و باید تا قبل از آغاز مسابقات هفته چهارم و پنجم پرداخت شود.

مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو گفت: در هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر فدراسیون تکواندو میزبان مسابقات لیگ برتر بود اما از هفته های آتی میزبانان مشخص خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون تیم های استان های دیگر را وارد لیگ برتر نمی کند، افزود: در دیگر لیگ‌های تکواندو از بیشتر استان ها نمایندگانی حضور دارند اما لیگ برتر شرایط خاص خود را دارد و برای جذب حامیان مالی نیاز به همت بیشتری است. فدراسیون تکواندو اجباری برای تیم ها ندارد و متقاضیان می توانند در لیگ برتر شرکت کنند.

وی تصریح کرد: امسال تیم‌هایی از خوزستان‌، تهران و توابع تهران در لیگ برتر ثبت نام کرده اند که در صورت درخواست میزبانی، سازمان لیگ شرایط آنها را بررسی می کند و در غیر این صورت تیم ها با پرداخت مبلغی به فدراسیون درخانه تکواندوی تهران میزبان می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، تکواندو ، ساعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار