نماینده مردم سبزوار در نطق میان‌دستور خود گفت: انتظار می‌رود افراد غیر مسئول از اظهار نظر غیر کارشناسی که در روند مذاکرات اخلال ایجاد کرده و به منافع ملی خدشه وارد می‌کنند، خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رمضان علی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار و خوشاب در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز گفت: آنچه امروز مورد توجه جامعه جهانی قرار دارد، مذاکرات هسته‌ای ایران با 5+1 می‌باشد، جامعه جهانی بداند که ملت ایران از حقوق حقه خود نخواهد گذشت.

وی در ادامه افزود: ملت ایران امروز مذاکرات را به  عنوان یک فرصت می‌داند تا در باب مذاکره، بیان مظلومیت ایران و احقاق حقوق خود را به گوش جهانیان برساند و با سعه صدر توانمندی خود را به دنیا نشان دهد تا قدر بدانند که جمهوری اسلامی از نقطه ضعف و عجز با آنها حرف نمی‌زند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: دنیا بداند تیم هسته‌ای ما با اعتماد و پشتیبانی مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران دیپلماسی نوین دکتر روحانی را به پیش می‌برد و انتظار می‌رود افراد غیر مسئول از اظهار نظر غیر کارشناسی که در روند مذاکرات اخلال ایجاد کرده و به منافع ملی خدشه وارد می‌کند،  خودداری کنند.

سبحانی‌فر در ادامه اظهار داشت: امروز انتظار مردم از دولت و مجلس این است تا برای اینکه بتوانیم به حماسه اقتصادی دست پیدا کنیم تعامل قوا ، هم‌اندیشی در حل مشکلات عمومی و اقتصادی به جای خرده گیری است. امروزه مردم از تورم، افزایش قیمت‌ها، بیکاری و خصوصا بیکاری فارغ التحصیلان که بزرگترین سرمایه انسانی می‌باشد رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: برای چاره اندیشی توصیه می‌شود دولت به حفظ ظرفیت تولید کارخانجات موجود و همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام و توجه کشاورزان و کمبودهای اساسی این بخش اعم از سرمایه در گردش، تامین نهاده‌هایی همچون کود، سم و ماشین‌آلات کشاورزی اقدام کند.

این نماینده در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه از وزیر جهاد کشاورزی جای تقدیر و تشکر دارد که امسال قبل از فصل کشت خرید تضمینی محصولات کشاورزی را اعلام کردند، ولی جا دارد با توجه به نرخ تورم باز نگری در خرید تضمینی محصولات متناسب با تورم و هزینه صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار