پسران دبیرستانی که اقدام به زورگیری از نوجوانان پایتخت می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران چندی پیش ماموران کلانتری 107 گلبرگ از یک مورد زورگیری در محدوده میدان 18 نار‌مک با خبر شدند و سریعا خود را جهت بررسی موضوع به محل اعزام کردند.

با حضور ماموران دو شاکی 14 و 15 ساله به ماموران مراجعه کرده و گفتند 4 نفر با در دست داشتن قمه و چاقو به سمت ما حمله ور شده و با گرفتن 80 هزار تومان پول نقد و گوشی همراهمان متواری شدند.

ماموران با بررسی از صحت موضوع مشخصات سارقان زور‌گیر را از مالبا‌ختگان گرفته و طرح مهار را در سطح منطقه به اجرا درآوردند. چند دقیقه از اجرای طرح نگذشته بود که 2 نفر از سارقان زور‌گیر که حدو‌دا 18 ساله بودند دستگیر شدند.

این افراد در بازجویی پلیسی به زورگیری از نوجوانان اعتراف کرده و بیان داشتند که با پلیس برای دستگیری دو همدست خود که هم مدرسه ای آنان می‌باشند، همکاری می‌کنند.

به دنبال این موضوع ماموران توانستند محل اختفای 2 سارق زور‌گیر دیگر را در منطقه نظام آباد ردیابی و با مجوز ورود به منزل به محل مورد نظر اعزام شوند.

پس از محاصره مخفیگاه متهمان که یک منزل مسکونی بود، پلیس با مجوز قضایی وارد ساختمان شده و دو نوجوان زور‌گیر را در حالیکه در‌ خواب بسر‌ می‌بردند دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری 107 گلبرگ سرگرد حسن نور آبادی با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: این 4 سارق زور‌گیر با تکمیل پرونده و اعتراف به چندین مورد زورگیری دیگر جهت بررسی به مقام قضایی ارجاع شدند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: چاقو ، قمه ، سارقان ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار