قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات گفت: ما تا الان بازیکنی را جذب نکردیم اما با چند باشگاه مکاتباتی کردیم که بازیکنان مازادشان را در اختیارمان قرار دهند.

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: نامه ای به رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارسال کردم تا غریبی و شاکری را در اختیار تیم ما قرار دهد درحال حاضر پاسخی دریافت نکردیم.

پورکیانی در ادامه اظهار داشت: به هرحال ما با بازیکنی که با  باشگاهش قرار داد دارد مذاکره نمی کنیم بلکه بر اساس قوانین نقل و انتقالات صحبت می کنیم.

وی بیان کرد: ما از دیگر مدیران عامل هم می خواهیم که احترام به قوانین نقل و انتقالات بگذارند و برخلاف مقررات با بازیکنی که قرار داد با باشگاهش دارد مذاکره نکنند.

پور کیانی درباره وضعیت ایمان مبعلی گفت: علاوه بر باشگاه استقلال مسئولان تیم فوتبال راه آهن هم طی نامه ای خواستار به خدمت گرفتن مبعلی شدند اما این بازیکن تا پایان فصل در استقلال خوزستان می ماند.

وی تصریح کرد: سه بازیکن از لیست مان خارج شدند و بازیکن دیگری از تیم ما نمی رود و خروجی دیگری نداریم.

پورکیانی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اردوی تیم از امروز  به مدت سه روز در زمین نیروگاه سد کرخه آغاز می شود و دو بازی تدارکاتی هم با تیمهای خوزستانی انجام می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوانین ، مبعلی ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار