در اين بيانيه‌ آمده است: دفتر تحکیم وحدت ضمن حمایت از ایجاد حلقه انسانی پیرامون سایت فردو اعلام می‌دارد که مانند سی و چهار سال اخیر در صف اول حمایت از حقوق ملت ایران اسلامی قرار دارد و برای تعالی جایگاه جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه دفتر تحکيم وحدت در حمايت از تشکيل حلقه انساني دانشجويان به دور سايت هسته‌اي فردو به شرح زير منتشر شد.

پیام عاشورا پیام مقاومت و ایستادگی بود مقاومت در برابر زیاده‌خواهی حق کشی و همچنین نپذیرفتن ظلم ملت ایران اسلامی با پیروی از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با الگوی مقاومت امروز به این جایگاه رسیده‌اند و حفظ این جایگاه فقط با ایستادگی میسر می‌شود. همانطور که حضرت امام‌خمینی (ره) نیز با همین رمز و کمک مردم توانستند درخت انقلاب اسلامی را به بار بنشانند.

ما امروز وظیفه داریم با تکیه بر پتانسیل‌های درونی و استفاده  از متخصصان بومی این درخت را پر ثمر کرده و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

البته همیشه قطاری را که مستحکم و سریع به راهش ادامه می‌دهد را سنگ می‌زنند و این امری است طبیعی امروز هم می‌بینیم که دشمنان قسم خورده ما دست به دست هم داده و در تلاشند تا حرکت پرشتاب علمی ما را در همه زمینه‌ها متوقف کنند. امروز مساله هسته‌ای را مطرح می‌کنند و فردا بحث‌های دیگر و این بهانه گیری‌ها هیچگاه تمامی‌نخواهد داشت.

ما دانشجویان و اعضای دفتر تحکیم وحدت با حمایت کامل و همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان برای موفقیت آنا دعا می‌کنیم و همچنین خطاب به تمامی جهانیان این پیغام را داریم که ملت ما در خصوص حقوق خود متحدتر از همیشه حامی فرزندان انقلاب هستند

دفتر تحکیم وحدت ضمن حمایت از ایجاد حلقه انسانی پیرامون سایت فردو اعلام می‌دارد که مانند سی و چهار سال اخیر در صف اول حمایت از حقوق ملت ایران اسلامی قرار دارد و برای تعالی جایگاه جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار