محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس ـ میلان با هدف تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان در یک کنفرانس خبری در خصوص دیدار با میلان گفت: قائم مقام باشگاه در سفری که به میلان ایتالیا داشتند پروتکلی با تیم میلان این کشور بسته شده که به هدف خیریه و کمک این بازی در 7 آذر در ورزشگاه آزادی انجام می شود.
 
وی افزود: در جلسه ای که با مسئولان کانون ایران نوین داشته ایم دو هفته پیش توافقاتی صورت گرفته که این کانون از لحاظ مالی اسپانسر این مسابقه خواهد بود.
 
رویانیان اظهار داشت: این شرکت با تمام شور و علاقه در راستای انجام کار فرهنگی آمادگی کامل دارد که ضمن امضاء برای حمایت مالی ما را در برگزاری این مسابقه یاری دهد.

وی در خصوص انتخاب بازیکنان عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور پیش کسوتان پرسپولیس و ستارگان ایران برگزار شده بود مقرر گردید که ستارگان دهه های 40- 50 و 60 اولین جلسه این اعضا برگزار شده بود و دومین جلسه قرار است که امروز عصر دراین باشگاه برگزار شود که در این جلسه تعداد بازیکنان و چه کسانی در زمین بازی می کنند مشخص می شود.

رویانیان عنوان کرد: ریز برنامه‌های اجرایی مستقیم تعیین شده واین شرکت ( کانون ایران نوین) از لحاظ مالی نیز به برگزاری این بازی در راستای ارتباط( توسعه و اقتصاد) کمک خواهند کرد.

رویانیان تصریح کرد: این بازی مراحل مختلفی دارد یکی مرحله پیش بازی که هم اکنون با تشکیل جلسات مختلف شامل هماهنگی با فدراسیون رئیس سازمان لیگ و دوم جلسه با پیشکسوتان و هماهنگی با تیم میلان ایتالیا خواهد بود.

دوم نیز مرحله مالی که رایزنی و بسته شدن قرار داد با یک اسپانسر که قرار شد که شرکت ( کانون ایران نوین) بسته شده است و به ما کمک می کند به مرحله آخر برگزاری مسابقه که با بهترین شکل و با حضور پرشور یکصد هزار نفر نفر برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجراء این بازی را دونمونه عنوان و تصریح کرد: برگزاری این بازی دو هدف دارد یکی به هدف خیرین و کمک به خیرین و دوم تجلیل از پیشکسوتان عرصه فوتبال خواهد بود که قرار است 40 درصد به خیریه و 60 درصد نیز هزینه ترانسفر، حمل و نقل و بازیکنان دو تیم خواهد شد.

رویانیان افزود: قرار است در این دیدار هاشمیان، مهدوی کیا، باقری و بسیاری از افتخار آفرینان عرصه فوتبال دهه‌های گذشته بازی کنند.

وی ادامه داد: شما میدانید مهدوی کیا چقدر غریبانه از تیم ملی خداحافظی کرد، باقری هم همین طور، سرنوشت خداحافظی وحید هاشمیان که بلافاصله در لباس مربیگری حضور پیدا کرد. ما اینها را جمع کردیم تا هم خاطره آنها در ذهن مردم مجسم شود اگر یادتان باشد همه دوست دارند یکبار دیگر باقری با در زمین ببینند و یاد خاطره روزهای فوتبالی گذشته بیفتند.

وی در خصوص حضور علی دایی نیز گفت: با " دایی" در خصوص حضورش یا به عنوان مربی یا بازیکن صحبت کرده ام ولی اعلام نموده اند که به زودی اعلام می کنم که آیا بازی خواهم کرد یا نه؟

رویانیان در پاسخ به سوال حضور خانم ها افزود: صحبتی شده اما هنوز موافقت این قضیه اعلام نشده و همه حضور بانوان به صورت شعار است ، چه اشکالی دارد همسر یا خواهر من در گوشه ای از ورزشگاه به بازی نگاه کند، این همه در پارک، در سینما و سایر جاها مرد و زن کنار هم می نشینند ولی در ورزشگاه عملاً این رخداد صورت نمیگیرد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: مهم من نیستم، هر کسی با من مخالفت است می تواند ایده یا خواسته خود را بیان کند.

پرسپولیس ملاک است و من ملاک نیستم من همه پیشکسوتان پرسپولیس را دوست دارم و هدفمان تحول و توسعه باشگاه پرسپولیس است.
انتهای پیام/
برچسب ها: رویانیان ، خبری ، ادامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار