برگزاری نخستین همایش منطقه ای شهرداری و شهروند الکترونیک در استان های شمالی کشور در نیمه دوم آذرماه به میزبانی شهرداری آمل.

شهردار آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛از برگزاری نخستین همایش منطقه ای شهرداری و شهروند الکترونیک در استان های شمالی کشور (مازندران ، گیلان و گلستان) در نیمه دوم آذرماه به میزبانی شهرداری آمل خبر داد.

امیرسلیمانی گفت: این همایش روز 27 آذرماه با همکاری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، استانداری مازندران و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران به میزبانی سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری آمل برگزار می شود.

به گفته وی: ارتباط نهادهای اجرایی برای تدوین برنامه جامع شهری، نقش و تاثیر نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی و شهروندان در مدیریت و تحقق توسعه پایدار شهری و ارائه راهکارهایی جهت نقش آفرینی بیشتر نهادها و شهروندان در پروسه توسعه پایدار شهری از اهداف مهم همایش شهرداری وشهروند الکترونیک است.

شهردارآمل گفت: سیستم یکپارچه شهرسازی ، اتوماسیون های اداری ، ناوگان حمل و نقل الکترونیکی ، ترافیک و دوربین های کنترلی از محورهای دیگر این همایش است که با حضور سخنرانان کشوری بحث وتبادل نظر خواهد شد.

امیرسلیمانی افزود: در برگزاری این همایش منطقه ای، نمایشگاه حوزه فناوری اطلاعات با ارائه جدیدترین دستاوردهای این بخش نیز برپا خواهد شد.

وی، از متقاضیان برای شرکت در همایش منطقه ای شهرداری و شهروند الکترونیک خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری آمل و یا با دبیرخانه همایش با شماره تلفن های 01212233700 و 01212233044 اقدام کنند.

برچسب ها: نخستین ، همایش ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.