بررسی مشکلات پیش روی آمریکا با حضور نخبگان جهان غرب در شبکه یک سیما آغاز شد.

مرتضی شعبانی، مدیر مرکز مستند تحقیقات، با اشاره به هدف و رویکرد برنامه "چالش بزرگ" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "چالش بزرگ" یک مجموعه هفت قسمتی است که به مسائل چالش‌های "آمریکا" در منطقه در غرب آسیا می‌پردازد.
 
وی تصریح کرد: غرب با چالش‌های جدی مواجه بوده و نفت و بخش اعظم انرژی گاز موجود در خلیج فارس برای آنان از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.
 
شعبانی با اشاره به کارشناسان این برنامه گفت: در "چالش بزرگ" ارتباط ما با کارشناسان غربی بوده و همه مشکلات جهان غرب و به خصوص آمریکا را از زبان و دیدگاه آنان خواهیم شنید.
 
مدیر مرکز مستند حقیقت درباره هدف "چالش بزرگ" اظهار داشت: هدف بررسی چالش‌های پیش روی ابر قدرت‌های جهانی بوده که با حضور این کارشناسان شفاف سازی می‌شود.
 
شعبانی تصریح کرد: به دلیل ایجاد نشدن هر گونه ذهنیتی ارتباط ما با نخبگان اروپایی در رستای تحلیل جهان غرب بسیار متفاوت و حقیقی است.
 
وی درخصوص نگاه بین المللی در "چالش بزرگ" گفت: حضور کارشناسان بین المللی باعث می‌شود تا مردم خود قضاوت کنند و تنها نخواهند که متمرکز حرف کارشناسان شوند.
 
گفتنی است؛ "چالش بزرگ" در 7 قسمت در روزهای دوشنبه ساعت 45: 19 روی آنتن می‌رود.
 
شایان ذکر است؛ "سید احسان اصغر زاده" تهیه کننده، "مجید ذوالفقاری" نویسنده و کارگردان، "سید احسان نیکبخت" تدوین، "داود نماینده" گوینده و "مرتضی شعبانی"، مدیر مرکز مستند حقیقت، "چالش بزرگ" هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.