تیراندازان قمی از امروز در سومین مرحله پیکارهای تیراندازی آزاد قهرمانی جانبازان و معلولین کشورمان با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، تیراندازان قمی در حالی در این پیکارها حضور می‌یابند که مرحله سوم رقابت‌های آزاد تیراندازی از امروز در تهران آغاز می‌شود و مدعیان در رشته‌ها و کلاس‌های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سومین مرحله از رقابت‌های تیراندازی جانبازان و معلولین با حضور نمایندگانی از 10 استان کشور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به انجام می‌رسد در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین این رقابت‌ها در 2 کلاس و هفت ماده برگزار می‌شود.

سومین مرحله این مسابقات در حالی با حضور بیش از 50 تیرانداز زن و مرد به انجام می‌رسد که به نسبت 2 دور گذشته استقبال بیشتری از سوی شرکت کنندگان انجام پذیرفته است و مدعیان برای کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت نزدیکی خواهند داشت.

مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی جانبازان و معلولین کشورمان مانند 2 مرحله قبلی آن به شکل مطلوبی بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در 2 کلاس SH1 و SH2، هفت ماده P1،P2 ،R1 ،R2 ،R3، R4 ،R5 و در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار می‌شود و هدف انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین از برگزاری این پیکارها، کشف استعدادهای جدید و نیز ایجاد فرصت برای تیراندازانی است که رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده‌اند و برای محک زدن توانایی‌های خود انگیزه دارند.

این در شرایطی است که از مرحله دوم، عملکرد تیراندازان جانباز و معلول شرکت کننده توسط کمیته فنی مورد نظر قرار گرفته و برترین‌ها برای دعوت به اردوهای آینده تیم‌های ملی مدنظر خواهند بود ضمن اینکه در برگزاری این پیکارها سازمان بهزیستی کل کشور همکاری نزدیکی با انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین کشورمان داشته است.

رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین در پنج مرحله در نظر گرفته شده است در حالی که مراحل اول و دوم آن در ماه‌های تیر و شهریور به انجام رسید و شرکت کنندگانی که موفق به ثبت بالاترین رکوردها شده باشند در فینال این مسابقات که در مرحله پنجم برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

حالا بر اساس برنامه‌ریزی انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین کشورمان رقابت‌های مرحله سوم در گروه مردان تیرانداز جانباز و معلول کشور از امروز به مدت 2 روز و در گروه بانوان پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه تا جمعه اول آذرماه برگزار خواهد شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.