کاپیتان تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید می کند: مجموعه بازیکنان و مربی تیم با هدف کار بزرگ به ذوب آهن آمدند، کار بزرگ هم الزاما کسب مقام نیست.

ایمان زندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تیم ذوب آهن توضیح داد: شاید تیم ما کمی چراغ خاموش به لیگ آمده باشد اما مطمئنا مجموعه بازیکنان و کوهیان مربی تیم، همگی با هدف کار بزرگ به اینجا آمده اند. البته کار بزرگ الزاما کسب مقام نیست و انجام بازیهای زیبا و بازگرداندن ذوب آهن به شرایط قبلی مهم است نه اینکه نتیجه خاصی را در سال اول کسب کنیم اما این مورد هم در صورت هماهنگی و رسیدن به شرایط خوب دور از دسترس نیست.

وی با تاکید بر اینکه مچ پایش در کوارتر سوم دیدار با افرا خلیج فارس پیچید اما مشکل خاصی به وجود نیامد گفت: تیم ما در شروع کار زیاد هماهنگ نبود و از طرفی شناختی هم از افرا نداشتیم چون دیداری در لیگ انجام نداده و فیلمی هم از بازیهای دوستانه آنها در دست نبود. بازی هم تا کوارتر سوم گره خورد اما به تدریج با شناخت بهتر، بازی را گرفتیم. 

باید ضعف حمله را جبران کنیم

زندی تاکید کرد: در دفاع تیمی نسبتا خوب عمل کردیم و محدود شدن حریف به 50 امتیاز هم این را نشان می داد اما درحمله ضعف زیادی داشتیم که باید جبران کنیم.
 
کاپیتان ذوب آهن در مورد اسلاوکو یار خارجی تیم گفت: با اسلاوکو در تیم صنایع هم تیمی بودم و شناخت خوبی از این بازیکن دارم. وی بازیکن توانایی است اما باید خود را با سیستم کار ذوب آهن و فرزاد کوهیان که مبتنی بر سرعت است وفق دهد با توجه به جثه بزرگ این کار برای وی کمی سخت است اما به مرور هم ما به این بازیکن عادت می کنیم و هم وی با سیستم کار کنار می آید.

انتهای پیام /
برچسب ها: اصفهان ، ذوب ، افرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار