تیم فوتبال جوانان صبای قم با دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مقابل تیم منتظران بندر امام به میدان می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که سومین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه های کشور برای تیم جوانان صبای قم با پایان دو هفته ناکامی و کسب اولین پیروزی همراه بود و آنها از سد تیم آب منطقه‌ ای کرمانشاه عبور کردند، حالا شاگردان مهدی گائینی در میهمانی تیم منتظران بندر امام به میدان خواهند رفت.


بعد از برگزاری بازی‌های هفته های اول و دوم از مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، در مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول جوانان باشگاه های کشور از گروه دوم مقدماتی، تیم صبای قم بعد از باخت به پاس همدان و خورشید کردستان این بار در خانه خود برابر تیم آب منطقه ای کرمانشاه صاحب برتری شد تا با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم منتظران بندر امام بروند.

در حالی که صبایی ها یکشنبه همین هفته در خانه برابر تیم آب منطقه ای کرمانشاه بازی کرده‌اند باید روز پنجشنبه راهی جنوب کشور شده و در دیدار خارج از خانه حساس مقابل تیم مدعی منتظران بندر امام  به میدان بروند، مسابقه ای که دومین میهمانی آنها در لیگ امسال به شمار می رود.

در واقع تنها فاصله ای چهار روزه بین دیدارهای هفته سوم تا هفته چهارم دور رفت مرحله گروهی وجود دارد، در واقع زمانی برای ریکاوری صبایی ها وجود ندارد و آنها باید تنها در تلاش برای رفع نقاط ضعفی که منجر به دریافت دو گل برابر تیم آب منطقه ای کرمانشاه شد باشند و با انگیزه بالا برابر حریف خود صف آرایی کنند.

تیم جوانان صبا این روزها روحیه بسیار خوبی دارد و مهدی گائینی تلاش کرده تا روحیه بازیکنان تیمش را تقویت کند، اقدامی که موجب شد این تیم بعد از شکست خانگی برابر پاس همدان، در هفته سوم در خانه از سد نماینده کرمانشاه با حساب 3 بر 2 عبور کند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی در کنار هشت تیم مدعی دیگر در حالی برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند که گام سوم را با پیروزی برداشت و به اولین سه امتیاز خود در دیدارهای این فصل نائل شد تا در جدول از سه بازی سه امتیاز داشته باشد.

برنامه بازی های صبای قم در هفته های سوم تا هشتم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور:

هفته چهارم: جوانان صبا - منتظران بندر امام - اول آذر در بندر امام
هفته پنجم: جوانان صبا با پارس خودرو ورامین - ششم آذر در قم
هفته ششم: جوانان صبا - نفت امیدیه 12- آذر در امیدیه
هفته هفتم: جوانان صبا – ولایت اهواز- 18 آذر در قم
هفته هشتم: جوانان صبا - پتروشیمی ماهشهر - 24 آذر در ماهشهر/س

 

برچسب ها: قم ، صبا ، منتظران ، بندر ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.