تالار شيشه اي امروزشاهد 101 هزارو 966 تعداد معامله به ارزش ۶۶۳ میلیارد تومان بود .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز 29 آبان ماه از امروز افزایش 30 دقیقه ای زمان معاملات تالار شیشه ای و حذف معاملات (ددد) در حالی از جمله تحولات اخیر بازار سرمایه به شمار می آیند که مطالعات جدیدی در خصوص قواعد معاملات بازار در جهت افزایش نقدشوندگی و شفافیت بیشتر بازار سرمایه در حال انجام است.

 امروز در اولين دقايق شروع معاملات بر شدت عرضه ها افزوده شده و بسیاری از صفهای خرید واگذار شده ولی قیمتها در بسیاری از نمادها سر به آستانه صعود داشتند و وضعیت بازار روند مثبتي را طي کرد .

شاخص کل در اخرين روز معاملاتي خود در ايستگاه 78 هزارو 424 واحدي باقي ماند و شاخص صنعت نيز با رشد 147 واحدي به عدد 66 هزارو 535 واحد،شاخص بازار اول با رشد 506 واحد به عدد 57 هزارو 758 واحد و شاخص بازار دوم با افت يک هزارو 52 واحد به عدد 153 هزارو 519 واحد رسيد.

بيشترين تاثير را در شاخص پالايش نفت بندرعباس،گسترش نفت و گاز پارسيانو پالايش نفت اصفهان بيشترين تاثير را در رشد شاخص امروز داشتند.

از نمادهاي پر بيننده مي توان به نماد تاپيکو،شبندر،وبصادر اشاره کرد.

نمادهاي دزهراوي،شتران،کرمان بهترين تقاضا ودارو سازي امين،سراميک هاي صنعتي اردکان و چيني ايران بهترين عرضه را در بازار امروز داشتند.

شايان ذکر است امروز 101 هزارو 966 تعداد معامله به ارزش ۶۶۳ میلیارد تومانی  صورت گرفت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار